Gå til innhold

Vær stille nå...

Anbefalte innlegg

Gjest dolsjefen
Skrevet

Kan ikke dere holde fred her inne nå når det er fotballkamp?

Gjest LucySky
Skrevet

Det er fuckings at det er FOTBALL midt på lørdagskvelden på NRK1! Hva for slags idiotland er dette blitt?

Gjest brusebad
Skrevet

Det er fuckings at det er FOTBALL midt på lørdagskvelden på NRK1! Hva for slags idiotland er dette blitt?

Fotball? Hva er det?

Skrevet

Enig!

Det skrikes høyt om at familier er for lite sammen akkurat som at det blir bedre med fotball på lørdag nope.

Gjest LucySky
Skrevet

dream on...... :o) skal taste mjukt, hjelper det?

*slår på tomme spann og brøler og roper*

Skrevet

*slår på tomme spann og brøler og roper*

Foræder! :/

Gjest brusebad
Skrevet

Aldri hørt om det :/

Det er visst en sykdom i føttene. Jeg har hørt om tennisalbue og tennisballer, men fotballer har jeg ikke noe forhold til.

Tennisballer er visst veldig vondt.

Skrevet

Det er visst en sykdom i føttene. Jeg har hørt om tennisalbue og tennisballer, men fotballer har jeg ikke noe forhold til.

Tennisballer er visst veldig vondt.

Fot-baller...smatter på ordet.

Er fot-ball er en meget farlig verkebyll tro?

Er det smittomt? :((

Gjest brusebad
Skrevet

Fot-baller...smatter på ordet.

Er fot-ball er en meget farlig verkebyll tro?

Er det smittomt? :((

En diger verkebyll på størrelse med en vannmelon. Meget utbredt og plagsom, spesielt for kvinner.

Skrevet

En diger verkebyll på størrelse med en vannmelon. Meget utbredt og plagsom, spesielt for kvinner.

Kan denne verkebyllen sette seg i magen på kvinner også? :)

Gjest brusebad
Skrevet

Kan denne verkebyllen sette seg i magen på kvinner også? :)

En fotball i magen?

Jaaa.. det har jeg sett.

Skrevet

Enig!

Det skrikes høyt om at familier er for lite sammen akkurat som at det blir bedre med fotball på lørdag nope.

Hjertens enig!

Derfor gubben er på besøk hos kompisen i kveld skjønner du ;-)

Gjest dolsjefen
Skrevet

Du er en avstumpet kvinne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...