Gjest dolsjefen Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Kan ikke dere holde fred her inne nå når det er fotballkamp? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Det er fuckings at det er FOTBALL midt på lørdagskvelden på NRK1! Hva for slags idiotland er dette blitt? 0 Siter
Osiris Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 dream on...... ) skal taste mjukt, hjelper det? 0 Siter
Gjest brusebad Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Det er fuckings at det er FOTBALL midt på lørdagskvelden på NRK1! Hva for slags idiotland er dette blitt? Fotball? Hva er det? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Det er fuckings at det er FOTBALL midt på lørdagskvelden på NRK1! Hva for slags idiotland er dette blitt? Enig! Det skrikes høyt om at familier er for lite sammen akkurat som at det blir bedre med fotball på lørdag nope. 0 Siter
Gjest Trepen Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Fotball? Hva er det? Aldri hørt om det :/ 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 dream on...... ) skal taste mjukt, hjelper det? *slår på tomme spann og brøler og roper* 0 Siter
Gjest Trepen Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 *slår på tomme spann og brøler og roper* Foræder! :/ 0 Siter
Gjest brusebad Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Aldri hørt om det :/ Det er visst en sykdom i føttene. Jeg har hørt om tennisalbue og tennisballer, men fotballer har jeg ikke noe forhold til. Tennisballer er visst veldig vondt. 0 Siter
Gjest Trepen Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Det er visst en sykdom i føttene. Jeg har hørt om tennisalbue og tennisballer, men fotballer har jeg ikke noe forhold til. Tennisballer er visst veldig vondt. Fot-baller...smatter på ordet. Er fot-ball er en meget farlig verkebyll tro? Er det smittomt? ( 0 Siter
Gjest brusebad Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Fot-baller...smatter på ordet. Er fot-ball er en meget farlig verkebyll tro? Er det smittomt? ( En diger verkebyll på størrelse med en vannmelon. Meget utbredt og plagsom, spesielt for kvinner. 0 Siter
Gjest Trepen Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 En diger verkebyll på størrelse med en vannmelon. Meget utbredt og plagsom, spesielt for kvinner. Kan denne verkebyllen sette seg i magen på kvinner også? 0 Siter
Gjest brusebad Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Kan denne verkebyllen sette seg i magen på kvinner også? En fotball i magen? Jaaa.. det har jeg sett. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Enig! Det skrikes høyt om at familier er for lite sammen akkurat som at det blir bedre med fotball på lørdag nope. Hjertens enig! Derfor gubben er på besøk hos kompisen i kveld skjønner du ;-) 0 Siter
Gjest dolsjefen Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Det er fuckings at det er FOTBALL midt på lørdagskvelden på NRK1! Hva for slags idiotland er dette blitt? Du er en avstumpet kvinne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.