Gå til innhold

Har du opplevd noe ekkelt?

Anbefalte innlegg

Gjest Minnerik
Skrevet

Inspirert av overnaturlig-tråden.

Jeg hadde en stor operasjon en gang for noen år siden, og opplevde å våkne midt i narkosen, på operasjonsbordet mens hele magen var spretta opp. Operasjonssyersken hadde såvidt begynt å sy på såret.

Litt bisarr opplevelse!

Gjest Miss Meee
Skrevet

Oj!!!

Det hørtes skikkelig vondt ut!

Kjennte du smertene også eller?

Gjest Minnerik
Skrevet

Oj!!!

Det hørtes skikkelig vondt ut!

Kjennte du smertene også eller?

Nei,jeg kjente heldigvis ingen som helst smerter.

Jeg snakket til hun operasjonssykepleieren(spurte etter en slektning), hun skvatt skikkelig og alarmerte narkoselegen så han kom og ga meg mere dop. :)

Men det var ikke noe vakkert syn da, det har brent seg fast på netthinna.

Gjest Miss Meee
Skrevet

Nei,jeg kjente heldigvis ingen som helst smerter.

Jeg snakket til hun operasjonssykepleieren(spurte etter en slektning), hun skvatt skikkelig og alarmerte narkoselegen så han kom og ga meg mere dop. :)

Men det var ikke noe vakkert syn da, det har brent seg fast på netthinna.

Ja, det skjønner jeg godt!

Hørtes fryktelig ut! :-o

Mine narkoser har heller ikke fungert optimalt, men jeg har heldigvis bare våknet opp etter at det var over, men altfor tidlig sånn at de ikke har trengt ha meg på overvåkninga. Man blir jo litt bekymret da. Men å våkne opp UNDER!!! Må være et sannt mareritt!

Skrevet

har ikke opplevd å våkne opp under en operasjon(heldigvis) men opplevde å våkne opp etter narkosen og merke at ting ikke var som det skulle være. Hadde fått et anafylaktisk sjokk og legene og sykepleierene var rimelig stressa. Husket at legene snakket over hodet på meg, mens de trodde at jeg sov. Hørte setningen " vi får bare la det gå sin gang". Og jeg trodde da at jeg skulle dø. spurte legene ut om de trodde at jeg hadde noe hjertefeil noe de benektet. Men jeg regnet med at de uansett ikke ville sagt det, så jeg følte meg ikke akkurat så mye tryggere der jeg lå.

Så å ligge der og tro at min siste tid var kommet var forferdelig ekkelt , eller skummelt eller ubehagelig eller hvordan jeg skal si det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...