Gå til innhold

Sliter så sinnsykt nå, trenger litt støtte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen trøste meg litt. Er på 10. dagen uten røyk. Har røyka i 10 år, aldri prøvd å slutte før. Fikk røykeforbud av tannlegen i 1 uke, etter en operasjon. Klarte meg fint igjennom.

Men nå sliter jeg. Har ikke direkte lyst på røyk,men var ute i kveld og det føltes tomt og rart uten røyken. Var likevel ikke i nærheten av å sprekke,men det føles nesten som jeg har mistet en gammel og kjær venn.

Måtte tilslutt bare sette fra meg drinken og hoppe i en taxi. Orket ikke mer. Kom hjem og brast i gråt. Det er så utrolig vanskelig. Det er ikke vanskelig på den måten jeg trodde det skulle være, men på en mer psykisk måte.

ÅÅ er det noen som vet hvordan jeg har det, eller som kan trøste meg litt?

Gjest Vær sta...
Skrevet

Hei. Jeg har røyka i 15 år og inngikk et veddemål om å slutte. Jeg slutta på dagen og har ikke røkt en siden . det er nå 4 år siden.

har kanskje hatt lyst noen ganger men putter inn en tyggis og begyner med en aktivitet (for å ha noe å ha fingrene i ) for det er er det som er uvant det å ha noe i hånda......

hold en venn i hånda eller begynne å strikke eller gjør fingerøvelser eller gå deg en tur ut......

IKKE sitt inne og synes synd på deg selv DET ødelegger. Begynner du å tenke negative tanker kom deg ut og treff folk gjerne en venn som er litt positiv.

Jeg sa bare til meg selv nå er det ikke mere røyk og slik ble det...

tenker også slik nå for jeg skal gå ned 15 kg. Når søtlysten kommer går jeg ut eller tar frem vaskekluten, er kjempestolt for jeg har gått ned 7 kg og det er kun fordi jeg er sta!!!!!!

men tøft ????JA JA JA JA JA JA JA JA ............................

Skrevet

Er du på et utested i dag, er vel røyk forbudt. De fleste røyker heller ikke inne hjemme. Det må da ha vært vanskeligere å slutte å røke før, når man røkte over alt.

Skrevet

Er du på et utested i dag, er vel røyk forbudt. De fleste røyker heller ikke inne hjemme. Det må da ha vært vanskeligere å slutte å røke før, når man røkte over alt.

"De fleste røyker heller ikke inne hjemme."

Nåja...det det jeg ikke om stemmer.

".........................................."

Skrevet

"De fleste røyker heller ikke inne hjemme."

Nåja...det det jeg ikke om stemmer.

".........................................."

Det er mulig de røyker inne i enkelte miljøer. De jeg har vært hos har for det meste små barn eller barnebarn de må ta hensyn til.

Skrevet

Det er mulig de røyker inne i enkelte miljøer. De jeg har vært hos har for det meste små barn eller barnebarn de må ta hensyn til.

Det er klart, har man barn så røyker man ikke innendørs, punktum. Men av de som ikke har det, så har jeg inntrykk av at de fleste som røyker gjør det innendørs hjemme også. Men det har kanskje blitt flere i løpet av de siste årene som har oppdaget fordelen med å ha god luft innendørs, og dermed holder røyken ute.

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...