Gå til innhold

Dame 38 - merkeklær, velge

Anbefalte innlegg

Gjest vil bli litt trendy
Skrevet

hvilk merkeklær bruker dere?

Armani, D&G, Miss sixty osv.

Er jeg for gammel til å gå med miss sixty bukser?

Kjøpe merkeklær på nettauksjon er billig, men er det ekte varer?

hvordan kan jeg sprite opp stilen min jeg er så kjedelig og grå......

Gjest hyehehhehehe
Skrevet

Du kan lett sprite opp med smykker, øredobber, belter ol. Det gjør hele antrekket

Skrevet

syns ikke du skal gå inn for å bruke masse penger på merkeklær, det er ikke noe spesielt trendy.

Ta deg en tur på H&M, de har fått siiiiinnsykt mye fint der, og da kan du kjøpe MASSE antrekk som du kan mikse og matche!!

Skrevet

De fineste buksene jeg har hatt på meg er et par ROCK REPUBLIC bukser. Dog nokså dyre men verdt hver krone. Vel, ingen kan forsvare en bukse som er så dyr.

Det er noe rart som har skjedd med prisene i dette landet. Vel er det mulig å få tak i billige klær, men enkelte ting som er blitt populære koster sinnsykt mye.

Jeg syns at slike ting som Armani er veldig lite fint. Spesielt buksene. Jeg ser for meg en dame i 50 årene i slike, en som har hørt om det merket og tror at buksene kommer til å sitte fint fordi det er Armani. De gjør ikke det. Syns jeg, men det er lov å være uenig.

Skrevet

Hmmmm jeg foretrekker Ralph Lauren, masse fine klær til alle slag anledninger

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg synes at til og med jeg, i en alder av 21, er for gammel for miss sixty. Jeg forbinder det mest med ungdomsskolealder. Men der kan jo folk være uenige med meg.

Det er som noen andre sier under her, at det har ikke nødvendigvis med merkene å gjøre. Det handler om å klare å sette sammen et antrekk, for å få en stilig/trendy helhet. Hvis du synes det er vanskelig å gjøre selv, så får du jo problemer på H&M, for de har heller dårlig med kundeveiledning. Men kanskje du kan gå i en litt mindre butikk, hvor du liker klesutvalget, og be om hjelp til å sette sammen noen antrekk?

Skrevet

Jeg synes at til og med jeg, i en alder av 21, er for gammel for miss sixty. Jeg forbinder det mest med ungdomsskolealder. Men der kan jo folk være uenige med meg.

Det er som noen andre sier under her, at det har ikke nødvendigvis med merkene å gjøre. Det handler om å klare å sette sammen et antrekk, for å få en stilig/trendy helhet. Hvis du synes det er vanskelig å gjøre selv, så får du jo problemer på H&M, for de har heller dårlig med kundeveiledning. Men kanskje du kan gå i en litt mindre butikk, hvor du liker klesutvalget, og be om hjelp til å sette sammen noen antrekk?

he, he jeg er 32 og har flere misssixty bukser:)

Skrevet

Du kan lett sprite opp med smykker, øredobber, belter ol. Det gjør hele antrekket

ikke bestandig, et håpløst antrekk blir ikke bra pga litt stæsj.

Noen ser nesten alltid bra ut, mens andre ser alltid kjedelig ut, uansett hva de kler seg i.

Skrevet

ikke bestandig, et håpløst antrekk blir ikke bra pga litt stæsj.

Noen ser nesten alltid bra ut, mens andre ser alltid kjedelig ut, uansett hva de kler seg i.

Jeg kjenner en kvinne som ikke er helt slank, ikke har pen figur. Likevel sitter klærne fint på henne. Hun kan f.eks. kjøpe et skjørt på salg til 60 kr, og sammen med en billig matschende overdel, sitter det som et skudd!

Gjest Calóni
Skrevet

he, he jeg er 32 og har flere misssixty bukser:)

Joda, har fått med meg at flere "ikke-fjortiser" bruker det, men det er nå likevel ungdomsskolealder jeg forbinder det med, da..

Skrevet

Jeg synes nok du er litt for gammel til å gå i miss sixty. mange av buksene er kule, men merket har fått litt fjortis preg over seg.

Jeg er ikke enig med Idéfix under her, jeg synes mange damer kler nettopp armani buskene fordi de er litt høyere på livet enn de andre merkebuksene som ofte er veldig lave på livet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...