Gjest WC skilt Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Har pusset opp badet mitt og vil nå ha et nytt WC skilt på døra. Noen som vet om noen ok som ikke er harry og som ikke er i tre eller trolldeig....... PS har dere et slikt wc skilt på deres dør i huset ??? 0 Siter
fresja Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har et skilt i tre, som det står bad på. Jeg tror det var laget av psykisk utviklingshennede ungdommer, og at jeg kjøpte det på en messe. har også sett rosemalte skilt (også i stein), om det er noe for deg. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Vi har det ikke, vi vet hvor badet er og det gjør også de fleste som er innom hos oss :-) Syns sjelden det er fint med doskilt annet enn på hytta, der er det litt koselig. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Loppemarked? Jeg fant mitt der,det er tøft og litt søttitalls på den riktige måten..;-)) hvitt med svart tegning av en dame i dusjen. Ellers er døren skiltet med veiarbeid 07-23, etter forrige leietager, en noe absurd og festelig melding, som jeg beholdt. Så har de jo mye fint på "saape" og alt sammen baderelatert,så jeg regner med at doskilt skulle være gjørbart å finne der. :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Har ikke WC-skilt på døra, og har ikke planer om å anskaffe det :-) 0 Siter
Freya Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 På Kremmerhuset har de fine "gammeldagse" emaljeskilt med forskjellig tekst på. Du kan jo se om du finner noe passende der. 0 Siter
Moraki Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Har ikke WC-skilt på døra, og har ikke planer om å anskaffe det :-) Ikke jeg heller.. 0 Siter
Gemini Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Ikke jeg heller.. Synes heller du burde anskaffe deg MSN jeg *hint hint* ;-) 0 Siter
mai 67 Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har et skilt i tre, som det står bad på. Jeg tror det var laget av psykisk utviklingshennede ungdommer, og at jeg kjøpte det på en messe. har også sett rosemalte skilt (også i stein), om det er noe for deg. Jeg har små fine treskilt som jeg har kjøpt på Kari trestakkparty.Helt enkle,ikke noe "dilldall" 0 Siter
Mistrale Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 På baderomsdøra vår er det et stort, gult skilt med påskriften "Crocodilles - no swimming!" - kjøpt i australia... 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har malt et toalett rett på døra... På døra til baderommet har jeg malt et badekar. ) Sa imidlertid nei da ungene ville jeg skulle male en vaskemaskin på døra til vaskerommet... 0 Siter
Freya Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har malt et toalett rett på døra... På døra til baderommet har jeg malt et badekar. ) Sa imidlertid nei da ungene ville jeg skulle male en vaskemaskin på døra til vaskerommet... Det jeg lurer på da er hva du har malt på døra til soverommet... :-O 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Det jeg lurer på da er hva du har malt på døra til soverommet... :-O ;o) Ingenting faktisk. Men ettersom alle de rommene har dør fra samme gangen så burde jeg kanskje...? 0 Siter
morsan Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Har ikke WC-skilt på døra, og har ikke planer om å anskaffe det :-) Du, jeg leste engang om en som i gamle dager leide hybel hos en gammel dame, og på doen hadde hun hengt opp en liten ramme med et papp-ark inni hvor hun med sirlig løkkeskrift hadde skrevet: "Træk i snoren saavel efter bimmelim som efter bommelom" DET skiltet skulle jeg gjerne hatt! *S* 0 Siter
Gemini Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Du, jeg leste engang om en som i gamle dager leide hybel hos en gammel dame, og på doen hadde hun hengt opp en liten ramme med et papp-ark inni hvor hun med sirlig løkkeskrift hadde skrevet: "Træk i snoren saavel efter bimmelim som efter bommelom" DET skiltet skulle jeg gjerne hatt! *S* Hehe - du får kjøpe en ramme, og lage noe lignende selv, med en håndskrift-font på pc-en fx :-) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg har små fine treskilt som jeg har kjøpt på Kari trestakkparty.Helt enkle,ikke noe "dilldall" De har jeg også. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 På baderomsdøra vår er det et stort, gult skilt med påskriften "Crocodilles - no swimming!" - kjøpt i australia... Akkurat det samme skiltet hadde jeg på baderomsdøra mi før 0 Siter
Freya Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 ;o) Ingenting faktisk. Men ettersom alle de rommene har dør fra samme gangen så burde jeg kanskje...? Det synes jeg absolutt du bør. 0 Siter
morsan Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hehe - du får kjøpe en ramme, og lage noe lignende selv, med en håndskrift-font på pc-en fx :-) Nei, det må nesten være håndskrift, gulnet gammal papp pg lukt av gammel dame! ;-) Og kanskje dertil do med SNOR! *he he* 0 Siter
Freya Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Nei, det må nesten være håndskrift, gulnet gammal papp pg lukt av gammel dame! ;-) Og kanskje dertil do med SNOR! *he he* Hehe! Det er skikkelig ATMOSFÆRE, det! Minner meg om bestemoren min som hadde et skilt ved lysbryteren til utelampa: "FOTOSELLE". Hun skrev også handleliste, der sto det ofte "pitsa". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.