Gå til innhold

Nå godtar jeg ikke mobbing lengre!

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke være mobbeoffer
Skrevet

Nå er det nok!

Jeg har blitt mobba nok i mitt liv. Inntil nå har jeg bare latt meg tilsynelatende "ikke merke med det" hver gang jeg har blitt mobba, jeg har bare gått hjem i stillhet og grått. Gjennom hele skoletida ble jeg mobba, lærerne gjorde ikke en dritt for å stoppe det til tross for oppfordringer. Nå som voksen blir jeg fortsatt mobba, mest av ungdommer.

Men nå er det faen meg slutt!!

Nå har jeg begynt å ta igjen! Om noen klyper, slår eller dytter meg fra nå av, så kan de regne med å få en rett på tygga som svar fra meg. Slenger de noe dritt om mitt utseende, så får de så øra flagrer i retur!

De verste episodene er der foreldrene til disse drittungene er rett ved, og ikke gidder gjøre noe for å irrettesette avkommet. Det er ikke min oppgave å lære ungene deres folkeskikk, men heretter skal jeg hvertfall ta igjen, samme faen hva foreldrene sier om det etterpå.

Jeg har snudd det andre kinnet til i alle år. Det nytter ikke. Jeg er sint! Og jeg finner meg ikke i å bli mobba mer!

Gjest støtter deg
Skrevet

Flott! Gi en verbal skalle til foreldrene med det samme!

Skrevet

Flott! Gi en verbal skalle til foreldrene med det samme!

Bra!

Skrevet

Oi! Det var voldsomt :-)

Men jeg er enig - det er ikke alltid det er det mest hensiksmessige å snu det andre kinnet til.

"............................................."

Gjest Sabeltanna
Skrevet

kjempebra.ikke godta dritt dritt fra andre, rett deg opp i ryggen, ta igjen og vit at du er bra :)

Støtteklem.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Kjempebra. Hvis du går rundt med "unnskyld for at jeg er til"-holdning, vil det ikke slutte. Ikke bruk vold, men bruk ord. Lag deg gode kommentarer som du kan bruke i forskjellige situasjoner. Kommentarer som virkelig tramper mobberen ned i skiten.

Skrevet

BRAVO!!!

Slik skal det være. Ikke finn det i dette lenger. Men vær selvfølgelig varsom i forhold til hva du gjør med det. Ha noen kommentarer på lager som du kan bruke.

Gjest ta igjen
Skrevet

Jeg synes man bør få ta igjen. Men på skolen vår hvor syvåringen min går sier lærerne at barna må si i fra til de voksne hver gang noe er stygg. Barna må jo bli noe forvirret når forldrene sier de kan ta igjen mens lærerne sier de ikke skal gjøre det. Hva gjør man da?

Gjest til deg
Skrevet

Jeg synes man bør få ta igjen. Men på skolen vår hvor syvåringen min går sier lærerne at barna må si i fra til de voksne hver gang noe er stygg. Barna må jo bli noe forvirret når forldrene sier de kan ta igjen mens lærerne sier de ikke skal gjøre det. Hva gjør man da?

ta igjen, ville jeg sagt til mine barn....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...