Gå til innhold

Gjøre som man vil i eget hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis folk fra naboleiligheten absolutt har interesse av å se meg rydde opp etter gårsdagens fyllefest iført lilla bestemortruse, VIF-skjorte og tøfler, må de gjerne gjøre det. Jeg gidder ikke gjemme meg i eget hjem.

Skrevet

Hihihi:) Sååå bra!:) Kan tenke meg det er litt av et syn, men selvfølgelig, man skal gjøre som man vil i eget hjem:)

Skrevet

*lol* høres akkurat ut som meg.

Pleier å dra ned persiennene når kjæresten er på besøk og vi har sex i stuen, ellers driter jeg i om de ser meg.

Skrevet

Hihihi:) Sååå bra!:) Kan tenke meg det er litt av et syn, men selvfølgelig, man skal gjøre som man vil i eget hjem:)

Ja ikkesant..? Spesielt spennende er det å kikke på meg mens jeg vanner blomster i morgenkåpe og ansiktsmaske..

Skrevet

Søstern pleier å smile og vinke når nysgjerrige naboer glor/titter inn. Syns det er så jævla bra, de blir helt forfjamset og later som de ikke har sett henne, hehe.

laguna1365380434
Skrevet

Enig..Jeg gir også faen i om naboen vil kikke inn her..

Eksen gjorde IKKE,og jeg fikk stadig anmodninger om åta påmeg noe anstendig, men ikke snakk om! Vil jeg være naken hjemme,såer jeg det!

:-)

hare1365380455
Skrevet

Hjemme kan vi da gå kledt som vi vil!

Gjest en annen signatur
Skrevet

Hjemme kan vi da gå kledt som vi vil!

eller ikke kledd om vi ikke vil :-)

hare1365380455
Skrevet

eller ikke kledd om vi ikke vil :-)

Nemlig!;)

Skrevet

Ja ikkesant..? Spesielt spennende er det å kikke på meg mens jeg vanner blomster i morgenkåpe og ansiktsmaske..

hehe, det hadde nok tatt seg ut om jeg hadde gjort her.. alle kan se inn her.. fra gangveien.. har fått noen blikk der jeg tusler rundt med bare håndkle på jakt etter klær:0)

Skrevet

Jeg promper aldri uten å gå inn på do og låse døren selvom jeg er alene hjemme.

Skrevet

Kikker folk inn av mine vinduer, og ser noe de ikke liker, så får de bare trekke til seg øya! Jeg går også som jeg vil inne, tar ikke på meg noe i tilfelle folk kikker inn. Det er ikke meg som trenger meg på. Det er en uting å glane inn i folks private hjem.

Skrevet

Hvis du bruker en annen truse enn bestemorstruse, blir det flere som kikker inn :o)

Skrevet

Gå heller naken, slik at naboen kan kjøpe seg kikkert også:-)

Skrevet

Ser at alle kvinnene under her forbeholder seg retten til å gå kledd som de vil i sine hjem, evt uten klær. Pussig da at de fleske kvinner ikke synes noe om menn som går uten klær slik at andre kan se dem. Da er det plutselig blotting, ekkelt og noe som bør anmeldes.

Gjest har opplevd en det
Skrevet

Ser at alle kvinnene under her forbeholder seg retten til å gå kledd som de vil i sine hjem, evt uten klær. Pussig da at de fleske kvinner ikke synes noe om menn som går uten klær slik at andre kan se dem. Da er det plutselig blotting, ekkelt og noe som bør anmeldes.

forskjell på hjemme og å komme hoppende frem fra en busk, vet du.

og å onanere, mens man kikker på andre ufrivllige vitner!

Skrevet

forskjell på hjemme og å komme hoppende frem fra en busk, vet du.

og å onanere, mens man kikker på andre ufrivllige vitner!

Hvem har sagt noe om å hoppe fram fra en busk?

Poenget er at en naken mann i sitt eget hus blir anklaget for blotting av kvinner som evt måtte se han, mens en naken kvinne som blir sett av en mann anmelder mannen for kikking.

Det er langt fra likestilling på dette området.

Forøvrig ville svært få menn anmeldt en kvinne som hoppet naken fram fra en busk eller onanerte foran dem.

Gjest husker ikke signatur
Skrevet

Poenget er at en naken mann i sitt eget hus blir anklaget for blotting av kvinner som evt måtte se han, mens en naken kvinne som blir sett av en mann anmelder mannen for kikking.

Forøvrig ville svært få menn anmeldt en kvinne som hoppet naken fram fra en busk eller onanerte foran dem.

Det er da snakk om menn som runker mens de kikker ut på folk. Jeg er selv en av damene som går uten klær i mitt eget hjem noen ganger (før jeg får kledd på meg om morgenen, eller midt på natta når jeg skal på do, drikke), men har ikke selv, og har til gode, å høre om damer som gnikker klitoris mens de kikker på mannfolkene som går forbi vinduet.

Gjest Havelar
Skrevet

Jeg har aldri hørt om en enste mann i min omgangskrets som har blitt anmeldt for blotting av kvinner som har sett han naken i hans eget hjem. Ærlig talt, om kjentfolk skulle slumpe til å se noe slikt vil da ingen reagere, og heller ikke om en nabo kom forbi og kikket inn. Du overdriver noe voldsomt alltid angående hvor fælt og urettferdig menn har det i forhold til kvinner.

Jeg har aldri hørt om at noen har blitt anmeldt for noe slikt, og det ville selvfølgelig aldri falle meg inn å anmelde en mann for å være naken (såfremt det ikke var ekte tilfelle av blotting foran barn, det blir noe annet, men det hadde jeg jo reagert hvis en kvinne gjorde også).

Har du ofte blitt anmeldt for blotting slik at du føler du ikke kan gå naken rundt i ditt eget hjem???? Og sliter litt på grunn av det, for alle kvinner du kjenner derimot går nakne rundt i sine hjem så mye de vil? Stakkar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...