Gjest USB Hub Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 For å gjøre en lang historie kort så har jeg fått en 4-porters USB-Hub (USB 2.0) som ligger her. Hva brukes den til? Først tenkte jeg at dette kanskje er kun for å få flere USB-porter slik at man kan koble til enda flere ting som skal kobles til via USB, som printer, scanner, digital kam. etc. Men så tenkte jeg at dette kanskje er en slik hub man bruker for å kunne koble flere PC'er sammen, f.eks. når man ønsker å ha flere en 1 pc koblet til internettet. Noen som vet? Min hoved-PC er USB 2.0 kompatibel, men en av de andre er trolig kun USB 1.0 kompatibel. Kan denne også kobles til? 0 Siter
Prozak Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Du hadde rett i det du trodde, ja. Det er for å kunne bruke flere UBS-enheter. En HUB er ganske enkelt en "spreder" eller en "forgrening". "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.