Jeg er en annen Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/10/08/445747.html Jeg tenker mitt om Staffs framstilling av sex med en voksen mann som 12-åring, og jeg ser hvor problematisk det er. Men jeg tenker også at man må respektere Staffs versjon, og at det er uhyre viktig at det er rom for slike utsagn i offentligheten. Jeg er sjokkert over uttalelsene til Blålys-lederen i denne artikkelen: Beviset for at Staff har tatt skade av overgrepene er at han påstår at han ikke har tatt skade! Dette er misbruk av psykologi og en totalitær måte å debattere på -- et overgrep, om noe. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Når jeg leste artikkelen håpet jeg i det lengste at hun var blitt feilsitert, men det virket ikke slik. Blålys-foreningen hadde fått mer respekt (ikke minst faglig) hvis de kunne uttale seg generelt, uten å synse om Staffs privatliv. Triste greier. 0 Siter
Gjest brusebad Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Det er et følsomt emne, og jeg forstår at mange føler avsky, men likevel må det kunne debatteres av i hvert fall profesjonelle uten å "ta" noen. Det er greit å ikke like Staff og hans meninger, men det må da gå an å beherske seg og ikke "klore ut øya på folk"? 0 Siter
Prozak Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 "Dette er misbruk av psykologi og en totalitær måte å debattere på -- et overgrep, om noe." Det der er kvasi-vitenskap og misbruk av en posisjon/profesjon av verste sort. Desverre er det ikke mangel på folk som presterer slikt. "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.