Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

TorneROSA1365380904
Skrevet

Har dere noen gode tips?

Har aldri vært i utdrikningslag før jeg. Og så har en venninne som skal gifte seg neste år, så hadde vært bra med noen tips:)

Tar gjerne i mot tips til bryllupsgaver også ;)

På forhånd takk!

Skrevet

det er vel vanlig å kle ho ut i fretex tøy, be ho selge kondomer? min søster hadde et tau under skjørtet som var fyllt med gulrøtter :) det var selvplukk 25kr. ble morsomt

Gjest nei - finn på noe annet
Skrevet

det er vel vanlig å kle ho ut i fretex tøy, be ho selge kondomer? min søster hadde et tau under skjørtet som var fyllt med gulrøtter :) det var selvplukk 25kr. ble morsomt

nei, dette er da bare barnslig.

mye bedre med et utdrikningslag også den utvalgte kan tenke tilbake på med gode minner.

trenger vel ikke å prøve å drite ut vedkommende mest mulig???

TorneROSA1365380904
Skrevet

nei, dette er da bare barnslig.

mye bedre med et utdrikningslag også den utvalgte kan tenke tilbake på med gode minner.

trenger vel ikke å prøve å drite ut vedkommende mest mulig???

Takker for tips.

Jeg synes det er greit å finne på noe som er veldig morsomt, men uten å drite ut vedkommende for mye! Er klart enig med det at vedkommende skal kunne se tilbake på det med gode minner:)

Så flere tips mottas med takk;)

Men hehe, det hørtes uhyre morsomt ut med de gulrøttene! :P Men det blir nok ikke noe sånt :)

Skrevet

Personlig synes jeg et utdrikningslag skal være en dag man ser tilbake på med gode minner, og gjerne le litt samtidig.

Å gå ut og spise middag for så å reise hjem blir veldig tamt synes jeg, så litt sprell må det være. Men derfra til å få den kommende brud til å strippe på torget lørdag formiddag er det langt.

Å la bruden få på seg litt spesielle klær er jo gøy, men det behøver da ikke være bare stygt?

Det jeg synes har vært mest vellykket er:

- salg av bollemus (man baker boller, setter på dem hale og værhår av lakris og legger dem fint i en bolle)

- noen timer i fotostudio med en dyktig fotograf, la bruden være fotomodell en liten stund

- samlingsstund med barnesang og barneleker (NB! IKKE når alkoholinntaket har nådd sin høyde!)

- rafting eller annen ekstremsport - hvis bruden og hennes følge takler slikt, da

Det er uhyggelig mange varianter, det handler vel litt om å snakke med bruden også?!

Gjest tips fra meg
Skrevet

se om hun kan fri og få ja fra kvinnelige forbipasserende? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...