Gjest Stillheten Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Råd har jeg fått tidligere, og det går vist bare nedover. Helga har vært helt håpløst. Jeg har spist mye mer sobril en jeg burde, og blandet det med alkohol. Putter også i meg Zeldox og Vallargan og Zoplicone og trur det skal bli bedre etterpå. Men det skjer ikke. Jeg er i feil spor men klarer ikke finne tilbake. Tenker bare destruktive tanker, og vil helst være alene, på sofaen og med noe og drikke. Dette er ikke meg. Vet jeg ikke takler og ta kontakt med noen i morgen, nederlaget blir for stort. Ingen og snakke med. Godt og få skrive ned litt hva enn føler her. NHD: Hva er beste behandling etter og ha gjennomgått ECT behandling med vellykket resultat. Er det noen som burde ha gjort noe her før?? Jeg bare spør i min fortvilelse. Fikk nok ECT forsdi jeg var meget langt nede og hadde gått slik over meget langt tid. Det finnes årsakssammenheng men det "blir" jo bare mere og mere. Håper på svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201637-hvorfor-kjenner-jeg-meg-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
liz1977 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det synes på meg som om du sliter med 2 ting:du er avhengig av piller pg alkohol. 2. du er deprimert. Etter en ect er det ganske vanlig at effekten avtar etter en stund, da må pasienten ofte begynne på lukkepiller. Jeg vil rådgi deg om å oppsøke jelp hos din fastlege og sosialkontor slik at de kan legge opp en individiell plan for deg med bla.a innleggelse til avvenning, boligtrening, medisinering i små doser for å hindre abstimenser, tett oppfølging og psykologisk/psykiatrisk bedanhling. Fysisk aktivitet hjelper mot depressive tanker og alkoholsug. Gjør noen andre meningsfylte ting med livet ditt enn å ditte og drikke. Håper dette har vært til hjelp da. Lykke til! Lisa 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201637-hvorfor-kjenner-jeg-meg-ikke/#findComment-1435001 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.