Gå til innhold

Overnaturlige ting

Gjest ble litt skremt en liten stund

Anbefalte innlegg

Gjest ble litt skremt en liten stund
Skrevet

Huff, nå blir jeg nesten mørkeredd :-)

Ligger på sofaen og skriver på dol, mens tv står på i bakgrunnen.

Har jo selvfølgelig lest alt om overnaturlige ting, men ikke svar. Aldri opplevd noe selv.

Fremtil nå.

Hva skjedde?

Tv slo seg av.

Men ikke mer enn at jeg kunne slå på igjen med kontrollen da.

Uff, og så jeg som bor alene da...

Jeg er en annen
Skrevet

Den fins en rekke nokså trivielle forklaringer på at en tv slår seg av. Spøkelser er nok ikke det første jeg ville tenkt på.

Skrevet

hehe det der har skjedd flere ganger her også. Det er ikke noe overnaturlig ved det.

:)

Gjest LucySky
Skrevet

Den fins en rekke nokså trivielle forklaringer på at en tv slår seg av. Spøkelser er nok ikke det første jeg ville tenkt på.

I forgårs kjedet jeg meg så veldig med den kanalen mannen min ville se på (han så bare med et halvt øye også, leste litt i avis samtidig).

Så sneik jeg til meg fjernkontrollen og ruslet ut av stua. Ut ytterdøra, opp på terrassen i mørket, der han satt innenfor vinduet og ikke merket meg.

Så skiftet jeg kanal med fjernkontrollen. Først så han bare veldig uforstående ut, og så skiftet jeg kanal en gang til og da STIRRET han på tv og la fra seg avisen, og så skiftet jeg masse ganger og han så mer og mer tåpelig ut.

HA-HA-HA!

Han skjønte ikke at det var meg før jeg banket på vinduet. Jeg trodde jeg skulle ha ledd meg ihjæl.

:o

Jeg er en annen
Skrevet

I forgårs kjedet jeg meg så veldig med den kanalen mannen min ville se på (han så bare med et halvt øye også, leste litt i avis samtidig).

Så sneik jeg til meg fjernkontrollen og ruslet ut av stua. Ut ytterdøra, opp på terrassen i mørket, der han satt innenfor vinduet og ikke merket meg.

Så skiftet jeg kanal med fjernkontrollen. Først så han bare veldig uforstående ut, og så skiftet jeg kanal en gang til og da STIRRET han på tv og la fra seg avisen, og så skiftet jeg masse ganger og han så mer og mer tåpelig ut.

HA-HA-HA!

Han skjønte ikke at det var meg før jeg banket på vinduet. Jeg trodde jeg skulle ha ledd meg ihjæl.

He he, du skulle ikke sagt noe, bare sneket deg inn igjen og latt ham leve i troen :)

Gjest ble litt skremt nå
Skrevet

HA-HA-HA!

hahaha, sånn har vi sansen for! :-)

Men ikke hvis det skjer hos meg.

(bor i penthouse....)

Skrevet

på min tv så er det en slik tidsinstiller som gjør at tv'en med jevne mellomrom slår seg av.

kan være tilfellet hos deg også

Gjest brusebad
Skrevet

HA-HA-HA!

Brodern og jeg kjøpte samme TV, og jeg spøkte med han en halvtimes tid utenfor vinduet før han fikk mistanke og gikk ut og kikka. Jeg skrudde opp og ned lyden, valgte kanaler fra liste og slo over på opera et utall ganger. Han kasta avisen i veggen og forbannet Elkjøp :)

Gjest helt naturlig
Skrevet

Her slår tvn seg av og på flere ganger om dagen. Det er ikke noe mer rart med det enn at tvn begynner å bli gammel, og støvet innvendig gjør at kontakten på circuit bordet blir dårlig.

Skrevet

Her slår tvn seg av og på flere ganger om dagen. Det er ikke noe mer rart med det enn at tvn begynner å bli gammel, og støvet innvendig gjør at kontakten på circuit bordet blir dårlig.

"og støvet innvendig gjør at kontakten på circuit bordet blir dårlig"

...og gjør faktisk at apparatet blir brannfarlig.

(Et norsk ord er forresten "printkort" :-)

".........................................."

Gjest brusebad
Skrevet

Hvis du i tillegg røyker, dannes et strømførende lag av tjære og støv, det blir kaskader av feil og reine brannbomba til slutt.

Statisk elektrisitet er også et problem. hver gang jeg støvsuger, slår TV en seg av og på flere ganger.

Skrevet

En kveld jeg satt og så tv, begynte plutselig lyden å skru seg opp av seg selv! Jeg så tallene på displayet krype opp, sakte men sikkert - helt til lyden stod på full guffe. Hver gang jeg skrudde ned, gjentok det seg. Var sikker på at det var spøkelser på ferde. Helt til jeg oppdaget at det bare var småen som hadde vært bortpå fjernkontrollen med klissete fingre, slik at +knappen på volum hadde hengt seg litt opp.

Men en kort stund var det herlig ekkelt :)

Skrevet

HA-HA-HA!

Hehe, det skulle jeg også gjerne ha prøvd :-D

Gjest Calóni
Skrevet

"og støvet innvendig gjør at kontakten på circuit bordet blir dårlig"

...og gjør faktisk at apparatet blir brannfarlig.

(Et norsk ord er forresten "printkort" :-)

".........................................."

Circuit bord var jo et godt forsøk på fornorskning fra "circuit board"? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...