Gå til innhold

Dol et sted for psyke mennesker?

Anbefalte innlegg

Gjest klin gæren doler
Skrevet

ut fra en del svar jeg leser her så får jeg inntrykk av at mesteparten av de som er her (inkludert meg selv) må være klin gærne

Har jeg rett? Eller er det galskap å komme med en slik påstand?

Skrevet

Selvfølgelig har du rett. De fleste mennesker ville synes det var uendelig kjedelig her inne men så er det altså oss stakkare som blir avhengig da :o)

Noen blir avhengig av dop, noen av alkohol, noen av spill og så oss som er avhengig av dol ;o)

Skrevet

Jeg er også litt gal. Etter forskjellig.

Men det er jo allmenn kjent.

;-D

Gjest klin gæren doler
Skrevet

Selvfølgelig har du rett. De fleste mennesker ville synes det var uendelig kjedelig her inne men så er det altså oss stakkare som blir avhengig da :o)

Noen blir avhengig av dop, noen av alkohol, noen av spill og så oss som er avhengig av dol ;o)

Hvordan kan man avvennes fra DOL? Forsøkte å fjerne den fra favoritter men havna her igjen... Eneste måten jeg kan bli DOL-fri tror jeg er hvis de legger ned DOL.

eller finnes det behandlingsopplegg for DOL-avhengige på samme måte som de som er spilleavhengige?

Det er jo ganske psykt når det først man gjør når man står opp og siste man gjør når man legger seg er å sjekke "svar til meg"

*rister oppgitt på hodet*

Skrevet

Hvordan kan man avvennes fra DOL? Forsøkte å fjerne den fra favoritter men havna her igjen... Eneste måten jeg kan bli DOL-fri tror jeg er hvis de legger ned DOL.

eller finnes det behandlingsopplegg for DOL-avhengige på samme måte som de som er spilleavhengige?

Det er jo ganske psykt når det først man gjør når man står opp og siste man gjør når man legger seg er å sjekke "svar til meg"

Knis, jeg tror ikke jeg er den rette å spørre ;o)

Skrevet

Jeg er også litt gal. Etter forskjellig.

Men det er jo allmenn kjent.

;-D

Dette tør jeg nesten ikke svare på :)

Men vi gærne har det godt!

Skrevet

Om man leser på sex eller psyko-forumet ser man selvsagt mange flere gærning-innlegg enn om man leser på foreldre-forumet. Eller? Hmm...

Gjest brusebad
Skrevet

Neida, alle gale blir nektet adgang.

Jeg har papirer på at jeg er frisk, en helvetes mye papirer faktisk. Journal heter det visst.

Gjest brusebad
Skrevet

Om man leser på sex eller psyko-forumet ser man selvsagt mange flere gærning-innlegg enn om man leser på foreldre-forumet. Eller? Hmm...

Betyr at det ikke finnes gærne foreldre? Eller betyr det at gærne ikke har barn?

Skrevet

Betyr at det ikke finnes gærne foreldre? Eller betyr det at gærne ikke har barn?

Nei, det betyr at de gærne heller skriver på psyko-forumet enn på foreldre-forumet.

Men du så vel det siste jeg skrev og? ;)

Skrevet

Hvis de legger ned DOL og jeg må gå cold turkey, så kommer jeg til å få noen fæle abstinenser.

Hjeeeelp!

Gjest brusebad
Skrevet

Hvis de legger ned DOL og jeg må gå cold turkey, så kommer jeg til å få noen fæle abstinenser.

Hjeeeelp!

Cold turkey betyr mest "å slutte plutselig". Men i amerikanske fenglser sies det om selve abstinenssymptomene.

Kunne ikke dy meg :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mennesker generelt er klin gærne.

Det hadde tatt seg ut som dol var et unntak!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det finnes fora på DOL med mer galskap og nevrotisisme enn på psykiatriforum.

Skrevet

Cold turkey betyr mest "å slutte plutselig". Men i amerikanske fenglser sies det om selve abstinenssymptomene.

Kunne ikke dy meg :-)

Ja, det var jo det jeg mente. Hvis dol ble nedlagt og jeg måtte slutte plutselig, så hadde jeg fått abstinenser.

Ble det klarere nå?

Jeg er en annen
Skrevet

Hvilke fora, spesifikt? ;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Se - en fugl

Gjest Erobreren
Skrevet

Hvilke fora, spesifikt? ;)

det som du beveger deg på? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...