Gå til innhold

Dol et sted for psyke mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette tør jeg nesten ikke svare på :)

Men vi gærne har det godt!

Enig!

;-D

Gjest brusebad
Skrevet

Ja, det var jo det jeg mente. Hvis dol ble nedlagt og jeg måtte slutte plutselig, så hadde jeg fått abstinenser.

Ble det klarere nå?

Glassklart.

:-)

Skrevet

Hvilke fora, spesifikt? ;)

NHD pleier å komme med uttalelser på personlig nivå innimellom. Men han kommer alltid bare med én uttalelse, og svarer ikke hvis du svarer ham videre.

"............................................"

Gjest Sabeltanna
Skrevet

Det finnes fora på DOL med mer galskap og nevrotisisme enn på psykiatriforum.

Hvor da????

Skrevet

Jepp, vi er en gjeng med klin gale mennesker! Hurra for oss!!!

Skrevet

Hehe.....bra sagt.

Skrevet

:-)

Skrevet

Ja, det er jeg enig i :o)

Gjest klin gæren doler
Skrevet

Ja, det var jo det jeg mente. Hvis dol ble nedlagt og jeg måtte slutte plutselig, så hadde jeg fått abstinenser.

Ble det klarere nå?

ja hva f...skulle jeg gjort om kvelden da?

skremmende tanke..

Gjest Calóni
Skrevet

Om man leser på sex eller psyko-forumet ser man selvsagt mange flere gærning-innlegg enn om man leser på foreldre-forumet. Eller? Hmm...

Jeg synes da det er flere smånevrotiske folk på foreldre/småbarn enn på psykiatri, jeg da. Eller for å si det sånn,- folk på psykiatriforumet er klar over at de har problemer, mens de på de andre forumene her er like gærne, de bare fornekter det selv ;)

Gjest Calóni
Skrevet

Neida, alle gale blir nektet adgang.

Jeg har papirer på at jeg er frisk, en helvetes mye papirer faktisk. Journal heter det visst.

Jeg har papirer på at jeg -ikke- er frisk liggende her en plass. Kjekt å ha, i tilfelle noen prøver å stille meg til ansvar for noe :P Men det er mulig de papirene er litt gått ut på dato, da :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...