Gå til innhold

Hvorfor var det bare jeg som fikk feber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her nå på femte dagen med det jeg tror er influensa. Har hatt sinnsykt vondt i hodet og ellers i hele kroppen. Før jeg fikk feber, gikk jeg og hangla litt i en ukes tid. Nå er jeg heldigvis på bedringens vei!

Det rare er at verken ungene eller mannen min har hatt feber *bank-i-bordet*. Alle fire har vært litt opp og ned i form siste uka de også. Minsten har bl.a. hatt løs mage, mens de to eldste har hatt litt hodepine innimellom. Gubben var kvalm en kveld og ingenting mer skjedde. Jeg vil tro de allerede hadde fått influensaen nå hvis jeg hadde smitta dem? Hvorfor slapp de evt unna?

Kan det være at jeg hadde svakere motstandskraft mot influensa fordi jeg nok ikke har hatt det siden jeg var liten? Ungene har forøvrig heller aldri hatt typisk influensa før.

Skrevet

Alle reagerer forskjellig på virus, så at dere har fått forskjellige symptomer er nok helt normalt, du får være glad for at de andre ikke ble like syk som deg. Håper du også kommer deg nå, influensa er noe dritt, har gått og hanglet selv i en ukes tid, men føler liksom det aldri bryter skikkelig ut.

God bedring iallefall :o)

Gjest er nok ikke influensa
Skrevet

I følge folkehelseinstituttet er vel ikke influensaen kommet ennå!

Så det er nok ikke det du har.

Skrevet

I følge folkehelseinstituttet er vel ikke influensaen kommet ennå!

Så det er nok ikke det du har.

Folkehelseinstituttet er bare ikke klar over at jeg har fått det for jeg har ikke vært hos legen ;-)

Vel, symptomene stemmer på en prikk, men det kan jo selvsagt være et annet virus. Har bare aldri, i voksen alder, opplevd å gå så mange dager med feber. Hodepinen og kroppsverken jeg har hatt var også mye verre enn jeg kan huske å ha hatt før.

Skrevet

Alle reagerer forskjellig på virus, så at dere har fått forskjellige symptomer er nok helt normalt, du får være glad for at de andre ikke ble like syk som deg. Håper du også kommer deg nå, influensa er noe dritt, har gått og hanglet selv i en ukes tid, men føler liksom det aldri bryter skikkelig ut.

God bedring iallefall :o)

Ok... Satser på at de slipper unna!

Jeg gikk også å hangla i en ukes tid før feberen kom som lyn fra klar himmel.

Nå går feberen sakte men sikkert ned, så satser på at jeg er feberfri i løpet av et par dager. Har ikke tid til dette her ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...