Gjest Dolist Skrevet 22. februar 2001 Del Skrevet 22. februar 2001 Eg går på Zoloft, og rivotril for depresjon. Eg er i tilleg sjuk, somatisk. Verker i alle ledd og musklar bla. Kan eg kombinere paracetamol + kodein saman med dei to andre medisinane? Eg forstod ikkje heilt kvifor legen la til rivotril, kan du forklare det? Det er jo et antiepleptikum. Tek det lang tid før bivirkningane av Zoloft, og Rivotril forsvinn? Eg brekker meg, et ingenting og er sinnsjukt svimmel. Tek det lang tid før verknaden av medisinen kjem, altså at depresjonen forsvinn. Eg er ganske langt nede no. Kjem verknaden av rivotril med ein gong? Men eg har tenkt at eg skal gi det en sjanse, for det ser ikkje ut til at eg har annan mulighet til å bli bra, sidan eg har prøvd psykoterapi lenge, og likevel blir eg utrulig sliten bare eg er i lag med andre folk i 5 minutter. Eg knekker saman utan grunn. Eg er på vei ut av livet. Fordi eg tenkjer at eit liv som deprimert ikkje er noko liv. Men eg har lovd samtlige legar på klinikken at eg ikkje skal ta livet mitt. Sjølv om eg ikkje ser andre utveiar for å bli kvitt den depresjonen. Omgivelsane ser på meg som ein idiot, dei har vanskeleg for å forstå, eg er stempla som "gal psykiatrisk pasient" sjølv om eg ikkje er det. Dei forstår ikkje, eller vil ikkje forstå. Eg har heller ikkje krefter til å forklare. Eg kan "alt" om depresjon, så eg veit at det ikkje har noko med gal å gjere. Eg tenkjer mykje på at eg må overbevise verden om at eg ikkje er gal, men eg har ikkje krefter til det heller. Eg har ingen allierte her på skulen, bare sosialrådgiveren, resten av skulen hatar meg. (lærarane) Eg er ikkje trist. Eg grin aldri. Eg er bare heilt utmatta. Smiler aldri. Er aldri glad. Dette vart litt langt. Eg håpar at du orkar å lese det NHD. Alt i alt.. Kva meinar du om Zoloft? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/20167-nhd-medisiner-ol/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjotr Skrevet 22. februar 2001 Del Skrevet 22. februar 2001 Hei Dolist.Føler med deg i din kamp mot depresjonen.Jeg tror du vil få det bedre med Remeron og kutte ut de to andre du går på nå. Da vil du slutte å brekke deg og så vil du få bedre matlyst,så du ihvertfall har glede av maten du spiser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/20167-nhd-medisiner-ol/#findComment-87989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. februar 2001 Del Skrevet 22. februar 2001 Ut fra det du skriver antar jeg at du nettopp har begynt med disse medisinene. Zoloft begynner å virke etter 10-14 dager. Bivirkningene begynner å avta etter en uke. Rivotril demper angst og startbivirkningene på Zoloft. Du kan bruke paracetamol og kodein sammen med disse medisinene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/20167-nhd-medisiner-ol/#findComment-88211 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.