Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hengende pupper

Hey. Jeg er ei jente på 23 år som sliter mye med kroppen min, da spesielt nå etter at jeg var gravid. Jeg er 1.63 høy og veier 57 kg, og før fødselen var jeg 47 kg. Jeg har aldri hatt store pupper, men etter at jeg har fikk barn er det ikke noe mye igjen å skryte av. Jeg tør ikke vise meg naken for kjæresten min og selv om han er glad i meg og vil forstå, så vil jeg ikke vise meg naken for han. Jeg skjemmes rett og slett for det føles bare ut som om det er noe skinnlerver som henger der. Jeg føler jeg har mista litt av meg selv som kvinne. Og klarer dermed ikke ha et bra sexliv. Barnet mitt er 16 mnd, og jeg har undersøkt litt ang silikon ol, men det er så innmari dyrt for meg. Så det jeg lurer på er om det er noen mulighet til å få dekt eventuelle operasjoner/inngrep noen plass. Føler at det er nå jeg er ung, likevel kan jeg ikke ha et fullverdig liv uten å føle at jeg mangler noe. Er ellers fornøyd med kroppen min. Dette sliter på meg fysisk og psykisk når jeg omgås andre. Jeg har begynt med innlegg i bh, da jeg ikke fyller ut 75B som jeg brukte før. Når jeg ser meg selv fra siden så er det ikke mye igjen, og de henger.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei

Synes du skal snakke med legen din og høre om du kan få noe på det offentlige når det psyker deg så mye ned.

Hilsen en som ikke en gang fyller ut 70 a cuppene på bhèn.

Er forøvrig gradiv nå så nå fyller jeg så vidt ut 75 a cuppene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...