Gjest økonomisliter Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hvis vi har en liten periode det er dårlig økonomisk sett i heimen. Kan enn da be om et lån av banken? hvis enn vet at enn går mot bedre tider i neste mnd? evt er 10 000 for mye be om? 0 Siter
mrxx Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Men er det lurt da? Banken gir dere uten problemer 10.000 i lån, hvis dere ikke har noe økonomiske anmerkninger eller ikke har økonomi til å klare det. Dere kan jo vurdere å refinansiere lånene deres så økonomien blir lettere. Hvis dette er et alternativ da. 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Ikke noe problem å få et kortsiktig mindre lån i den faste banken dere har, hvis dere har betjent lånene deres korrekt tidligere. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Det er sikkert ikke vanskelig å få. Men ville det ikke feks være lurere å be om avdragsfrihet på boliglånet en periode? Da betaler dere kun renter. Man kan få avdragsfrihet i opptil flere år totalt sett. Det gjorde jeg en periode, da hadde jeg plutselig et par tusen mer i mnd å rutte med, og det hjalp veldig! 0 Siter
fresja Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Det er dyrt med et sånn lite lån. Jeg har f.eks. mer i regninger enn jeg normalt har utbetalt i måneden. Før jeg rakk å spare meg opp noen reserver, gikk jeg til arbeidsgiver og fikk lønnsfrskudd. En gang jeg var delvis permittert noen måneder, gjorde jeg som noen foreslo her, hoppet over nedbetaling på et lån noen måneder (var selvsagt avtalt med banken på forhånd). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.