Gå til innhold

Sjalusi

Anbefalte innlegg

Hei! Vet ikke helt hvordan jeg skal begynne. Men kan vel si såppas at d begynner å gå opp for meg at jeg har et stort problem. D hele starta for et år siden da jeg fant ut kjæresten min var utro med bestevenninda mi. d var et sjokk , men dum som jeg var tilga jeg d. Jeg lata som jeg ikke så at han fortsatte å være utro , men innerst inne visste jeg d. D ble slutt tidligere i år. Etter d har jeg noen små forhold men d har aldri vart noe pga sjalusien min. Jeg blir sjalu for d minste. Stoler ikke på noen.. d er en skikkelig vond følelser . Når jeg blir sjalu kjenner jeg meg ikke igjen.. men d er akuratt som jeg får masse adrenalin.. Jeg eksploderer .Jeg blir sint , jeg sa stygge ting , jeg slo , jeg sjekka epost , txt meldinger + sendte elementer , spionerer alt mulig du kan tenke deg :( Jeg kjenner meg ikke igjen de gangene d skjer. å jeg må leve med d at jeg har ødelagt mye som kunne blitt noe .. men jeg kan ikke noe for d. jeg har ikke kontroll over d. Jeg skriker hver kveld fordi jeg har d sånn tenker , hva gjør han nå? for de mest utrolige bilder i hode . At han ligger i ei seng med ei annen jente. Jeg har til og med vurdert selvmord pga at d er en utrolig vond følelse. Ikke moro å gå å tenke på d 24 t i døgne. Jeg hadde d aldri sånn før , men d var etter mitt første forhold jeg fikk d sånn , da han var utro. Håper dere kan gi meg noen svar.. finnes d noe form for skikkelig hjelp for d? Er jeg sykelig sjalu? Finnes d noen jeg kan snakke med som har d akuratt likedan? Er d medfødt? Pls hjelp meg :( Kan jeg gjøre noe selv for å få d bedre???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201676-sjalusi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...