puspus18 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei! Vet ikke helt hvordan jeg skal begynne. Men kan vel si såppas at d begynner å gå opp for meg at jeg har et stort problem. D hele starta for et år siden da jeg fant ut kjæresten min var utro med bestevenninda mi. d var et sjokk , men dum som jeg var tilga jeg d. Jeg lata som jeg ikke så at han fortsatte å være utro , men innerst inne visste jeg d. D ble slutt tidligere i år. Etter d har jeg noen små forhold men d har aldri vart noe pga sjalusien min. Jeg blir sjalu for d minste. Stoler ikke på noen.. d er en skikkelig vond følelser . Når jeg blir sjalu kjenner jeg meg ikke igjen.. men d er akuratt som jeg får masse adrenalin.. Jeg eksploderer .Jeg blir sint , jeg sa stygge ting , jeg slo , jeg sjekka epost , txt meldinger + sendte elementer , spionerer alt mulig du kan tenke deg Jeg kjenner meg ikke igjen de gangene d skjer. å jeg må leve med d at jeg har ødelagt mye som kunne blitt noe .. men jeg kan ikke noe for d. jeg har ikke kontroll over d. Jeg skriker hver kveld fordi jeg har d sånn tenker , hva gjør han nå? for de mest utrolige bilder i hode . At han ligger i ei seng med ei annen jente. Jeg har til og med vurdert selvmord pga at d er en utrolig vond følelse. Ikke moro å gå å tenke på d 24 t i døgne. Jeg hadde d aldri sånn før , men d var etter mitt første forhold jeg fikk d sånn , da han var utro. Håper dere kan gi meg noen svar.. finnes d noe form for skikkelig hjelp for d? Er jeg sykelig sjalu? Finnes d noen jeg kan snakke med som har d akuratt likedan? Er d medfødt? Pls hjelp meg Kan jeg gjøre noe selv for å få d bedre??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201676-sjalusi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
puspus18 Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 En ting til : vil gjerne oxo ha svar fra de med gode råd og de som kjenner seg igjen i situasjon her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/201676-sjalusi/#findComment-1435067 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.