Gjest Vil kjøre bil trygt Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Din side Motor eller noe har en promilletest jeg ikke finner igjen. Kan noen hjelpe meg? 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Teste promillen på nett? Eller en promilletest-test? http://www.dinside.no/php/art.php?id=219107 Denne? I så fall gikk jeg til google.com og søkte på promille site:dinside.no, så kom denne på første treff. 0 Siter
Gjest Vil kjøre bil trygt Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Teste promillen på nett? Eller en promilletest-test? http://www.dinside.no/php/art.php?id=219107 Denne? I så fall gikk jeg til google.com og søkte på promille site:dinside.no, så kom denne på første treff. Har lett på siden, men finner ikke ut hvor jeg kan teste min promille. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Har lett på siden, men finner ikke ut hvor jeg kan teste min promille. Da skjønner jeg ikke hva du er ute etter. Det er klart det ikke går an å teste promillen på nett. 0 Siter
Gjest Vil kjøre bil trygt Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Da skjønner jeg ikke hva du er ute etter. Det er klart det ikke går an å teste promillen på nett. Joda. Man skriver inn hva man har drukket og så regnes det ut når alkoholen er ute av kroppen. Har linken på en annen maskin 25 mil herfra.... Husker den bare ikke. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Joda. Man skriver inn hva man har drukket og så regnes det ut når alkoholen er ute av kroppen. Har linken på en annen maskin 25 mil herfra.... Husker den bare ikke. Jaha. 0 Siter
Aryane Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Det beste er vel å la bilen stå til du er sikker på at du er klin edru? 0 Siter
Gjest hangover 2 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Joda. Man skriver inn hva man har drukket og så regnes det ut når alkoholen er ute av kroppen. Har linken på en annen maskin 25 mil herfra.... Husker den bare ikke. 2 timer pr halvliter pils med 4.75% for en på 75 kilo. Fra du begynte å drikke. Ikke alltid du kan stole på det. Er du i tvil, regn 3 timer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.