Gå til innhold

ødelagt fryser

Anbefalte innlegg

Gjest uten fryseboks
Skrevet

kom hjem i går, har vært borte i fem dager. oppdaget helt tilfeldig at fryseren ikke virket. noen som har erfaring med slikt :) Noe kjøttvarer var frosent ennå. har dette skjedd før jeg reiste, eller kan fryseren ha tint på disse dagene? jeg var i allefall ikke i fyseren de siste to dagene før jeg reiste. forsikrings sak?

Skrevet

Helt klart en forsikringssak, det samme skjedde meg for noen år siden, ungene hadde lekt i kjelleren og kommet borti ledningen så den ble dratt ut, vi merket ikke dette på noen dager, da var alt delvis tint. Vi skrev en liste over alt som var i fryseren og tok bilder som vi la sammen med skademeldingen, innen en uke hadde vi forsikringspengene på konto, fikk penger til ny fryser også.

Gjest du godeste min
Skrevet

Helt klart en forsikringssak, det samme skjedde meg for noen år siden, ungene hadde lekt i kjelleren og kommet borti ledningen så den ble dratt ut, vi merket ikke dette på noen dager, da var alt delvis tint. Vi skrev en liste over alt som var i fryseren og tok bilder som vi la sammen med skademeldingen, innen en uke hadde vi forsikringspengene på konto, fikk penger til ny fryser også.

Hæh?! Fikk dere forsikring når det var ungene som hadde gjort at ledningen ble dratt ut?! Opplyste dere om dette? Det må da i tilfelle ha vært en spesielt god forsikringsavtale dere hadde tegnet?

Skrevet

Hæh?! Fikk dere forsikring når det var ungene som hadde gjort at ledningen ble dratt ut?! Opplyste dere om dette? Det må da i tilfelle ha vært en spesielt god forsikringsavtale dere hadde tegnet?

Ja vi sa det var barna som hadde dratt den ut, de var så små at de ikka hadde forstand på sånt. Men vi hadde en god forsikringsavtale også da. Var totalkunde hos Gjensidige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...