Gå til innhold

Kladd på word.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde kommet omtrent halveis i et langt brev til en offentlig instans da pc-en min gikk ned.

Selvsagt hadde jeg ikke husket på å lagre (Grrr).

Men jeg trodde at word i slike tilfeller automatisk skulle generere en kladd? Den finner jeg ikke. Noen tips?

Skrevet

I noen tilfeller etter en krasj, så dukker de filene man jobbet med opp i et "vindu" til venstre i skjermbildet neste gang man starter Word.

Ellers er det en mulighet å se inne på Tools - Options - File Locations - AutoRecover files (det er hva menyvalgene heter på engelsk i Office XP/2002)

Håper du finner fram, er kjipt å miste ting man har skrevet, og glemt å lagre... En lærepenge kanskje, men en fryktelig sur en... Og man lærer igrunnnen aldri... hehe

Skrevet

I noen tilfeller etter en krasj, så dukker de filene man jobbet med opp i et "vindu" til venstre i skjermbildet neste gang man starter Word.

Ellers er det en mulighet å se inne på Tools - Options - File Locations - AutoRecover files (det er hva menyvalgene heter på engelsk i Office XP/2002)

Håper du finner fram, er kjipt å miste ting man har skrevet, og glemt å lagre... En lærepenge kanskje, men en fryktelig sur en... Og man lærer igrunnnen aldri... hehe

Takk for svar. Jeg fant frem, selv om jeg har norsk setting. Men dessverre var det ingen fil der

Så jeg må nok bite i det sure eplet og begynne på nytt.

Skrevet

Takk for svar. Jeg fant frem, selv om jeg har norsk setting. Men dessverre var det ingen fil der

Et godt tips er å pugge hurtigtasten for lagring, og gjøre det til en vane å lagre hver gang du tar en pause i skrivingen for å tenke på hva du skal skrive videre.

Skrevet

Brukt CTRL+S med jevne mellomrom så slipper du slike kjedelige episoder :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...