Gjest Lurer jeg på i dag... Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Ble bare litt nysgjerrig på hva folk flest tror om opphavet vårt, altså hvordan ble det første menneske, blomsten, dyrene, fiskene osv til fra grunnen av? 0 Siter
Gjest Hva jeg tror Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 fra en urkraft som jeg kaller Den Høyeste Intelligens og Kjærlighet. Noen kaller det Gud, men det er så forslitt uttrykk at jeg foretrekker andre betegnelser. 0 Siter
Gjest dolly dataduck Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Det er mer spennende å spørre hvor universet kom fra. Altså: ALT. Tror det for alltid vil være et spørsmål som er utenfor menneskets fatteevne. 0 Siter
Goliath Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Rent konkret så er mitt svar på ditt spørsmål at alt levende kommer fra de helt enkleste av organismer, som gjennom tiden har utviklet seg til det vi ser i dag. Det STORE spørsmålet er hvor byggestenene for det opprinnelige første "liv" kommer fra, og hvordan disse byggestenene fikk liv. Det er så store spørsmål at jeg ikke en gang har ideer om et svar. 0 Siter
Gjest ikke troverdig kilde til skapelsen Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Les Bibelen. Er du klar over hvor mange versjoner det fantes av bibelen før "den endelige" versjonen ble godtatt? 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 fra en urkraft som jeg kaller Den Høyeste Intelligens og Kjærlighet. Noen kaller det Gud, men det er så forslitt uttrykk at jeg foretrekker andre betegnelser. Tror nok på den kristne versjonen - Adam og Eva. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.