Gå til innhold

Forstår ikke typen min

Anbefalte innlegg

Gjest jente1980modell
Skrevet

Hei.

Jeg er ei jente på 25 som ikke forstår typen min helt...... Vi møttes på blink og har fortsatt profilene der. Skriver dagbok av og til og skriver med venner. Jeg kikker innom profilen hans av og til får og se om han har skrevet noe nytt, men han klikker aldri innom min. Er han ikke nysgjerrig på hva jeg kan skrive i dagboka mi......? vet at det er et tåpelig spørsmål ,men nå har jeg lurt velig lenge på dette, og jeg vil ikke spørre "duatte, hvorfor ser du ikke på profilen min av og til, når du allikevel harlogget inn?" :0)

Gjest nøffnøff
Skrevet

hm...du har kjæreste på internett? kanskje på tide å bruke energien på en som du fakstisk kan ha et ordentlig forhold til? den tiden du bruker på blink kan du istedet bruke på virkelige mennesker:)mye gøyere!

Gjest jente1980modell
Skrevet

hm...du har kjæreste på internett? kanskje på tide å bruke energien på en som du fakstisk kan ha et ordentlig forhold til? den tiden du bruker på blink kan du istedet bruke på virkelige mennesker:)mye gøyere!

vi _møttes_ på blink. vi treffes i helgene (han bor i nabobyen)

Skrevet

Han føler kanskje at det er nok å snakke med deg? Han tror kanskje at det du forteller ham om deg og livet ditt er mer personlig og utfyllende enn det du vil legge ut på nett?

Gjest Hanneline
Skrevet

Ikke alle gutter bryr seg så mye om sånt.

Jeg for eksempel bryr meg mer i typens mins dag enn han i min.

Hvorfor han ikke spør så mye?

Fordi som han sier: du sier det du synes er interessant uten at jeg spør uansett ;)

Jenter liker å grave litt mer enn gutter gjør :)

Gjest nøffnøff
Skrevet

åja sånn..... uansett så er det helt håpløst å basere store deler av forholdet på internettkommunikasjon. men regner ikke med at du er enig:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...