Gjest Dette var bare så dårlig timet! Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hei! Skal på weekendtur til helga og fikk uheldigvis mensen idag. Er det mulig å gjøre noe for at jeg skal bli ferdig med mensen før helga? Finnes det noen triks? Jeg går ikke på p-piller av noe slag. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Det har av og til hjulpet for meg å ha masse fysisk aktivitet, skikkelig svettesilende utmattende noe. Eks jogge til du nærmest spyr. Deretter lang tid i badstue. Da bør du mer, og det går fortere over. Deretter avlslutte det med en skikkelig fyllekule som tynner ut blodet. Altså, det er absolutt ikke å anbefale for et normalt menneske midt i uka. Jeg foretrekker heller å ha mensen et par dager ekstra... 0 Siter
fresja Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 De4t er da 4 dager til fredag, så mensen er vel ganske sparsom i helga? Du merker iallfall ikke noe til den om du bruker tampong! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.