Gå til innhold

Åndenes makt.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg så det programmet for første gang i går. Herregud, noe så flaut.

Finnes det virkelig folk som biter på dette?

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

6

• keinstein

4

• Osiris

3

• Goliath

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, tror det er mange som synes slikt er interessant. Jeg gjør det. Men det betyr ikke at jeg tror på alt som serveres.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, tror det er mange som synes slikt er interessant. Jeg gjør det. Men det betyr ikke at jeg tror på alt som serveres.

Jeg synes det er mest interesant hvordan Tv-Norge greier å få folk til å spille slik skuespill. Men de får vel godt betalt sikkert.

Skrevet

Jeg synes det er mest interesant hvordan Tv-Norge greier å få folk til å spille slik skuespill. Men de får vel godt betalt sikkert.

Hehehehe.......er du sikker på at de spiller?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hehehehe.......er du sikker på at de spiller?

Ja faktisk;o)

Gjest brusebad
Skrevet

En spiker til deg. På hodet, ikke i kista.

Skrevet

Ja faktisk;o)

Hvordan kan du være sikker? Å ja, du kjenner dem :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Behøver ikke å kjenne dem for å være sikker;)

Gjest brusebad
Skrevet

Dansk politi har truet med anmeldelse for å blande seg i etterforskning på det forrige stuntet de drev med. Norks politi snuste på det samme, så de fikk vel kalde føtter på det emnet.

Spøkelseshus har vel politiet noen med.

Vi får høre hva byggmesterlauget sier.

Gjest mer mellom himmel og jord ....
Skrevet

Jeg har sett mange program med dette, igår var programmet dårlig.

Du får se flere før du skal "bedømme" oss som tror på det.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har sett mange program med dette, igår var programmet dårlig.

Du får se flere før du skal "bedømme" oss som tror på det.

Nei det behøver jeg alldeles ikke å gjøre;)¨

Har sett nok.

Skrevet

Jeg biter ikke på dette, men tror bestemt at det fins mye som enda ikke kan forklares. Som jeg skrev i går så har også jeg hatt en spesiell opplevelse på Tavern.

Skrevet

Jeg elsker å se på åndenes makt, det er et av de mest interessante programmene jeg vet om.

Jeg har selv opplevd merkelige ting, bl.a vardøger, og tror selvfølgelig på ånder, gjenferd osv.

Det er nok mer mellom himmel og jord enn du aner! Hva vet vel du om hva som skjer etter at vi har vært her på jorda og levd livet vårt? Det vet ingen.

Skrevet

Jeg så det ikke, men har fått med meg at det handlet bl.a. om Tavern i Trondheim. Gammelt nytt at det spøker der da.

Skrevet

Veldig mange elsker å ha noe "mystisk" å tro på.

Det er derfor religion er så utbredt :-)

Heldigvis er jeg ikke en av dem....

Skrevet

Jeg så det ikke, men har fått med meg at det handlet bl.a. om Tavern i Trondheim. Gammelt nytt at det spøker der da.

Pst, gå til meldinger...

Skrevet

jeg så bare noen minutter på det. Fikk samme følelse som da jeg besøkte spøkelseshuset på Tusenfryd for noen helger siden... Men der var det helt mørkt, og noen uhyggelige lyder, og ikke visste jeg hvor veien gikk heller

Syntes det ga meg mer enn nok spenning:)

Gjest Selvsagt ærlig
Skrevet

Biter på? Har du for vane å dikte opp historier som ikke er sanne? Jeg gjør det i såfall ikke og tror derfor stort sett på folk som ser noelunde vanlige ut.

Når noen sier de ovehode ikke tror på sånnt så begynner jeg å lure på om dette er folk som ikke er ærlige.

Gjest owehgjøalsdbopaj
Skrevet

Jeg trodde ikke et døyt på de jentene!!!! De skal trekke gjester! Det fikk jeg bekreftet på slutten av programmet da de sa de ville beholde en av "spøkelsene". Da kan jo vi som potensielle gjester komme og håpe på at det skjer noe. Nei, igår var det bare tåpelig og ingenting annet

Gjest bare min mening dette
Skrevet

Jeg limer inn et innlegg jeg skrev her for noen dager siden:

Jeg vil benytte anledningen til å si at uansett hva man kaller overnaturlige ting, enten man kaller det spøkelser, gjenferd, energispenninger, overtro, ånder eller hva-som-helst, så må vi respektere de som bor i, eller jobber i hus hvor de oppfatter slike hendelser som plagsomme.

Det er enkelte som ler rått av de som deltar i feks. "Åndenes makt" og kaller dem tullinger. Men vi må huske på at for dem dette gjelder så er problemene reelle, uansett hva årsaken er.

I enkelte av disse programmene har det også handlet om dyr som har endret adferd. I det forrige var det tre katter som oppførte seg som om de bodde sammen med flere mennesker enn det var i huset. I programmer tidligere (de danske) har det vært andre dyr som hunder og hester som har endret adferd. De har gått fra å være redde til å bli rolige og harmoniske dyr etter at den synske har vært der. Ett av stedene ble det forklart med at det hadde bodd en dyremishandler på gården tidligere, og at han gikk igjen og slo hestene. Et annet sted var bikkja i huset blitt så redd at den hadde flyttet til naboen.

Vel, uansett hvilken forklaring man gir på fenomenene, så hjalp altså behandlingen, og jeg synes at de som opplever dette som et problem ikke skal møtes med hån, men med forståelse. Når til og med dyrene endrer adferd, så sier det meg at det ennå ikke er alt vi kan forstå her i verden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...