Gå til innhold

Hjelp.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig g[r det ikke an [ skrive de forskjellige tegnene her, flere tegn som er helt tullete, hva er det n[ jeg har trykket p[_. Kan noen hjelpe_

Skrevet

hehe

(kan dessverre ikke hjelpe), spør dataorakelet (citoyen)

Skrevet

Du har nok kommet borti oppsett for engelsk/amerikansk tastatur.

Se om du har en liten sak ved siden av klokka nede på oppgavelinja, nederst i skjermbildet. Den står ikke "på" på alle pc-er, men om den gjør det hos deg, så står det normalt NO for norsk tastaturoppsett, og fx EN for engelsk nå. Dersom du finner det der, så kan du enkelt bare skifte tilbake.

Hvis ikke kan du prøve å gå inn på kontrollpanelet (Start - Control Panel) og Regional settings.

Finner du ikke ut av det, så restart pc-en, da vil det normalt gå tilbake til vanlig oppsett.

Skrevet

Du har nok kommet borti oppsett for engelsk/amerikansk tastatur.

Se om du har en liten sak ved siden av klokka nede på oppgavelinja, nederst i skjermbildet. Den står ikke "på" på alle pc-er, men om den gjør det hos deg, så står det normalt NO for norsk tastaturoppsett, og fx EN for engelsk nå. Dersom du finner det der, så kan du enkelt bare skifte tilbake.

Hvis ikke kan du prøve å gå inn på kontrollpanelet (Start - Control Panel) og Regional settings.

Finner du ikke ut av det, så restart pc-en, da vil det normalt gå tilbake til vanlig oppsett.

f[r det ikke til, det er bare her p[ dol, det ikke virker, i word ser det greit ut, vet jeg kom borti noe, men n[ har jeg pr;vd alt, uten at det virker, kan ikke skrive sp;rsm[lstegn heller

Skrevet

f[r det ikke til, det er bare her p[ dol, det ikke virker, i word ser det greit ut, vet jeg kom borti noe, men n[ har jeg pr;vd alt, uten at det virker, kan ikke skrive sp;rsm[lstegn heller

hehe, unnskyld at jeg ler. Synes bare jeg ser deg prøve å forkle deg med annet nick på f.eks samlivsforum, hvor du klager på mannens sure sokker eller annet.

mens vi se[vf;lgelig ser at det er deg :0)

Skrevet

Ah - da tror jeg at jeg vet, hvis du bruker Internet Explorer (og ikke en annen nettleser), så går du på View - Encoding - og velger Automatisk, evt. Western European. :-)

Skrevet

hehe, unnskyld at jeg ler. Synes bare jeg ser deg prøve å forkle deg med annet nick på f.eks samlivsforum, hvor du klager på mannens sure sokker eller annet.

mens vi se[vf;lgelig ser at det er deg :0)

hahaha..... :o) Ja det skulle tatt seg ut...Men nå har det ordnet seg helt av seg selv....

Skrevet

Ah - da tror jeg at jeg vet, hvis du bruker Internet Explorer (og ikke en annen nettleser), så går du på View - Encoding - og velger Automatisk, evt. Western European. :-)

Det ordnet seg plutselig selv uten at jeg gjorde noe, kanskje maskinen holder på å få influensa???

Skrevet

Det ordnet seg plutselig selv uten at jeg gjorde noe, kanskje maskinen holder på å få influensa???

Hehe - du har nok kommet borti en tastekombinasjon eller et menyvalg uten å mene det.

Lukket du nettleser-vinduet og åpnet et nytt kanskje? Jeg mener, at problemet rettet seg når du tok et nytt nettleser-vindu?

Skrevet

Hehe - du har nok kommet borti en tastekombinasjon eller et menyvalg uten å mene det.

Lukket du nettleser-vinduet og åpnet et nytt kanskje? Jeg mener, at problemet rettet seg når du tok et nytt nettleser-vindu?

Jeg skulle ta noe ned fra hyllen over skrivebordet, så mistet jeg det og kom borti tastauret med hånden, kom nok borti noen knapper som gikk dårlig sammen ja. Vet ikke hva jeg gjorde for å ordne det, det bare virket som det skulle helt plutselig

Skrevet

Tastaturspråk-innstillingen kan skiftes per program, så du har nok kommet borti tastekombinasjonen for å skifte språk mens nettleseren var aktiv :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...