Gå til innhold

mp3 fra pc til mobil?!

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

hvis jeg ikke har bluetooth på pc'n min, hvordan kan jeg da få lastet mp3 sanger fra pc til mobil (samsung E530)?

Skrevet

Fulgte det ikke med en kabel når du kjøpte mobilen, som du kan bruke for å koble mobilen til pc-en?

Hvis du har bærbar pc, så er det som oftest mulig å overføre via infrarød.

Men bluetooth er det enkleste da... Man kan få kjøpt en bluetooth-sak som kobles i en USB-port på pc-en, slik at man får overført med blåtann.

Hvis du da ikke har kabel, og ikke infrarød port, så må du finne ut hva du foretrekker å kjøpe, enten en kabel eller en bluetooth dongle. Kabelen får du kjøpt hos mobilforhandlere (og sikkert hos en del databutikker). Bluetooth-dongle får du blant annet kjøpt på komplett.no og mpx.no

lalala1365380457
Skrevet

Fulgte det ikke med en kabel når du kjøpte mobilen, som du kan bruke for å koble mobilen til pc-en?

Hvis du har bærbar pc, så er det som oftest mulig å overføre via infrarød.

Men bluetooth er det enkleste da... Man kan få kjøpt en bluetooth-sak som kobles i en USB-port på pc-en, slik at man får overført med blåtann.

Hvis du da ikke har kabel, og ikke infrarød port, så må du finne ut hva du foretrekker å kjøpe, enten en kabel eller en bluetooth dongle. Kabelen får du kjøpt hos mobilforhandlere (og sikkert hos en del databutikker). Bluetooth-dongle får du blant annet kjøpt på komplett.no og mpx.no

takk for svar =) følgte dessverre ikke med noen kabel nei, får vel undersøke litt rundt på butikker og kjøpe enten kabel eller blåtann-dings ;)

Skrevet

I følge samsung.no finnes det et datakit til den som sikkert innkluderer datakabel.

Noe enklere å få tak i er vel en usb-bluetooth-dings til pc'en, rundt 2-3-400 kroner.

lalala1365380457
Skrevet

I følge samsung.no finnes det et datakit til den som sikkert innkluderer datakabel.

Noe enklere å få tak i er vel en usb-bluetooth-dings til pc'en, rundt 2-3-400 kroner.

jepp, fant ut at sånn bluetooth usb ting må bli det beste, bestillte gjennom qxl til 137 kr (inkl frakt), så nå er jeg spendt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...