lalala1365380457 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 hvis jeg ikke har bluetooth på pc'n min, hvordan kan jeg da få lastet mp3 sanger fra pc til mobil (samsung E530)? 0 Siter
Gemini Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Fulgte det ikke med en kabel når du kjøpte mobilen, som du kan bruke for å koble mobilen til pc-en? Hvis du har bærbar pc, så er det som oftest mulig å overføre via infrarød. Men bluetooth er det enkleste da... Man kan få kjøpt en bluetooth-sak som kobles i en USB-port på pc-en, slik at man får overført med blåtann. Hvis du da ikke har kabel, og ikke infrarød port, så må du finne ut hva du foretrekker å kjøpe, enten en kabel eller en bluetooth dongle. Kabelen får du kjøpt hos mobilforhandlere (og sikkert hos en del databutikker). Bluetooth-dongle får du blant annet kjøpt på komplett.no og mpx.no 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Skrevet 10. oktober 2005 Fulgte det ikke med en kabel når du kjøpte mobilen, som du kan bruke for å koble mobilen til pc-en? Hvis du har bærbar pc, så er det som oftest mulig å overføre via infrarød. Men bluetooth er det enkleste da... Man kan få kjøpt en bluetooth-sak som kobles i en USB-port på pc-en, slik at man får overført med blåtann. Hvis du da ikke har kabel, og ikke infrarød port, så må du finne ut hva du foretrekker å kjøpe, enten en kabel eller en bluetooth dongle. Kabelen får du kjøpt hos mobilforhandlere (og sikkert hos en del databutikker). Bluetooth-dongle får du blant annet kjøpt på komplett.no og mpx.no takk for svar =) følgte dessverre ikke med noen kabel nei, får vel undersøke litt rundt på butikker og kjøpe enten kabel eller blåtann-dings 0 Siter
tiliti Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 I følge samsung.no finnes det et datakit til den som sikkert innkluderer datakabel. Noe enklere å få tak i er vel en usb-bluetooth-dings til pc'en, rundt 2-3-400 kroner. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Skrevet 10. oktober 2005 I følge samsung.no finnes det et datakit til den som sikkert innkluderer datakabel. Noe enklere å få tak i er vel en usb-bluetooth-dings til pc'en, rundt 2-3-400 kroner. jepp, fant ut at sånn bluetooth usb ting må bli det beste, bestillte gjennom qxl til 137 kr (inkl frakt), så nå er jeg spendt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.