Gå til innhold

Har dere det sånn jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er en av de dagene da jeg våkner om morningen og føler meg som en oppblåst ballong, for sikkerhets skyld tar jeg en tur på vekten, og ....joda....ganske riktig, jeg har gått opp 1.8 kg siden forrige uke, enda så mye jeg har trent og så sunt jeg har spist, jaja...til pokkers med de grove knekkebrødene, jeg lager meg en skikkelig kaloribombe av en frokost, for sikkerhets skyld spiser jeg is til "dessert".

Klokken nærmer seg 10 og kjæresten har ikke ringt enda, han har vel funnet ut at jeg ikke var den rette allikevel, så han driter i meg, gidder ikke gi lyd fra seg.

Jeg dusjer og prøver å gjøre noe med morgentrynet, men all verdens sminke hjelper ikke i dag, ser ut som et takras og setter meg for å jobbe.

Men arbeidslysten glimrer med sitt fravær.

Henter en sjokolade i skapet og stapper den i meg, etterpå kjenner jeg en kvise sprette ut på haken, og jeg føler meg enda "vakrere"....nå har jeg virkelig nådd bunnen......eller.....???

Nei for pokker, det er jo bare to dager til mensen, jeg puster lettet ut, at jeg aldri lærer....jeg er ikke deppa, det er bare PMS :o)

Gjest ofte hissig
Skrevet

Jeg har hatt det sånn, men ikke i forbindelse med mensen (tror jeg da).

Skrevet

Nei, aldri. Det er nok bare du som er i en dyp psykose...

neida, klart man har det helt ræva fra tid til annen. Og ja, dagene før mensen bruker å være jævli både for meg og de jeg bor ilamme..hehe

Skrevet

kjenner meg igjen i det ja... Lærer visst aldri at det er PMS'en som virker i meg.

skal jeg ha mensen nå mon tro? kanskje det er derfor jeg er så dritsur og alt er ræva

*sjekker kalenderen*

Skrevet

Nei, aldri. Det er nok bare du som er i en dyp psykose...

neida, klart man har det helt ræva fra tid til annen. Og ja, dagene før mensen bruker å være jævli både for meg og de jeg bor ilamme..hehe

Jaja, da har jeg iallefall en psykotisk dag hver måned....med det samme jeg kommer på at mensen nærmer seg har jeg det helt fint igjen, det tar bare litt tid før jeg kommer på det :o)

Skrevet

kjenner meg igjen i det ja... Lærer visst aldri at det er PMS'en som virker i meg.

skal jeg ha mensen nå mon tro? kanskje det er derfor jeg er så dritsur og alt er ræva

*sjekker kalenderen*

Sjekk kalenderen du, det pleier jeg å gjøre til slutt....og da blir alt så mye bedre :o)

Skrevet

Sjekk kalenderen du, det pleier jeg å gjøre til slutt....og da blir alt så mye bedre :o)

denne gangen her så stemte det ikke.hadde mensen sist den 28, så det er nok ikke PMS det jeg føler nå. hvis det er så er iallefall PMS'en helt ute av kontroll.

Skrevet

Mannen min vet når jeg nettopp har fått mensen. Han påstår hardnakket at han merker det godt på humøret og væremåten. Jeg mener selv at jeg ikke er pms i det hele tatt.

Han bommer aldri, så et eller annet må det være.

Gjest PMS-guri
Skrevet

Helt klart! I tillegg sprenger det i brystene. Appetitten er enorm. Blir liksom ikke mett. Og selvfølgelig har en mest lyst på noe med sukker i. Og jeg skuler fiendtlig på alle som nærmer seg! hehe...

Skrevet

Jo da, oppblåst ballong føler jeg meg, særlig om kveldene, før mensen. B6 vitamin hjelper.

Skrevet

Jaja, da har jeg iallefall en psykotisk dag hver måned....med det samme jeg kommer på at mensen nærmer seg har jeg det helt fint igjen, det tar bare litt tid før jeg kommer på det :o)

Kan sitte 2 dager etter et kraftig utbrudd med aha-opplevelse. "Åh, så det var derfor jeg reagerte sånn..."

Snakker om å ikke klare å koble oppi topplokket å begrense seg... Neida, hver eneste måned på samme viset...

Skrevet

Joda. Og nå er jeg gravid, så jeg har gleden av å ha det sånn _hver_jævla_dag_!! *skyter seg*

Skrevet

Kan sitte 2 dager etter et kraftig utbrudd med aha-opplevelse. "Åh, så det var derfor jeg reagerte sånn..."

Snakker om å ikke klare å koble oppi topplokket å begrense seg... Neida, hver eneste måned på samme viset...

Ja det er merkelig det der, det må være en kortslutning i topplokket akkurat de der dagene.....

Skrevet

Jo da, oppblåst ballong føler jeg meg, særlig om kveldene, før mensen. B6 vitamin hjelper.

Takk for tipset!

Angela1365380318
Skrevet

jepp, legger alltid på meg ca en kilo før mens, har blitt deppa mange ganger, lagt på meg nå, jeg som har vært så sunn? og komt på grunnen noe senere:-) kiloet forsvinner av seg selv etter mens, sikker bare vann.

Skrevet

at det går an

i dag fikk jeg mensen!!. kanskje det forrige var en gjennomblødning?

jo da stemte det igjen

og verden henger på hengslene igjen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...