Gå til innhold

Finnes det alternativer til p-piller som kan stoppe eggløsningen?

Anbefalte innlegg

Gjest microgynon

jeg er en jente på 25 år.

jeg har brukt p-piller for å stoppe eggløsningen da jeg opplever sterke smerter og oppblåshet og generell uvelhet en uke etter menstruasjonen noe som går sterkt utover hverdagen.

sliter med depresjon og blir så mye verre av å ta p-piller så vet jeg ikke om jeg tør å skifte merke med det første.

men finnes det andre midler som kan stoppe eller bremse eggløsningen? utenom å fjerne livmora da:)

håper på svar:)

Fortsetter under...

Gjest microgynon

Hvilke p-piller bruker du?

Har du prøvd om akupunktur kan lindre ubehaget ved eggløsning?

jeg bruker det merket som er mitt nick. Kan være villig til å prøve akupunktur hvis ikke noe annet kan hjelpe

finnes det p-piller som man bare bruker 7 dager mellom eggløsningene og ikke lengre? merker at de påvirker depresjonen men hvis jeg ikke bruker det så lenge av gangen så kanskje det kan fungere?

men spiral og sånne ting hindrer vel ikke eggløsning?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...