Gjest Det haster Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg må nødt til legen - haster litt. Har ikke tid til å vente på time hos fastlegen. Hvor finner jeg lister på private leger i Oslo?? Har fått akutt senebetennelse i armen og trenger noe betennelsesdempende. Noen tips på gode leger i Oslo? Håper på svar. 0 Siter
Gemini Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Det er jo noe som heter haste-/akutt-timer hos fastlegen da. 0 Siter
frosken Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Kanskje www.osloakutten.no kan være et alternativ? Eller http://www.omniahelse.no/Allmennhelse_legevakt/Tilbudet_i_Oslo 0 Siter
Gjest Det haster Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Det er jo noe som heter haste-/akutt-timer hos fastlegen da. Jeg vet - men fastlegen min er på kurs! Og jeg vet at det finnes mange allmennleger som driver privat - men jeg aner bare ikke hvordan man finner de. 0 Siter
Sofline Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg vet - men fastlegen min er på kurs! Og jeg vet at det finnes mange allmennleger som driver privat - men jeg aner bare ikke hvordan man finner de. Så ringer du kontordama hans og spør hvilken lege han har som "vikar" (les: en annen lege som tar akuttimene hans). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.