snø Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 ...noen som har lyst til å fortelle meg hvordan den sluttet?? Jeg fulgte med, men fikk seffers ikke med meg siste episode.... Hadde vært pittelitt kjekt å vite hvem som var morder(ne) og hvorfor. Pliiiis? Beste hilsen fra 0 Siter
snø Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Skrevet 10. oktober 2005 Den er ikke slutt enda....... Ikke??? Hmmm, jeg så da vitterlig episode fem av seks her for et par uker siden?? Men takk for opplysningen!! Da må jeg bare finne ut når den slutter da ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Ikke??? Hmmm, jeg så da vitterlig episode fem av seks her for et par uker siden?? Men takk for opplysningen!! Da må jeg bare finne ut når den slutter da ;o) Beste hilsen fra Det er 8 episoder. Følger spent med selv. Har en teori om at typen til moren er innblandet på en eller annen måte... 0 Siter
keinstein Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Det er 8 episoder. Følger spent med selv. Har en teori om at typen til moren er innblandet på en eller annen måte... Det er hovmesteren, helt sikkert.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.