Gå til innhold

At det går an!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har da altså greidd og slippe mobilen min i do.... *klaske meg selv i panna*

Og den er nok dessverre vandret til de evige jaktmarker. Ganske synd igrunn da vi hadde ett godt forhold.

Men sånn er livet, og det må gå videre ;-)

Så i morgen må jeg investere i en ny.

Har jo snust litt på SE 750i, som mangen her anbefaler.

Og så har jeg sett litt på Samsung SGH-E730, noen som har den? Erfaringer?

Har hatt kamskjell tlf til nå,

og er igrunnen fornøyd med det.

Huff så vanskelig og velge.

Kom gjerne med andre anbefalinger.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

7

• Gemini

3

• Aryane

3

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har hørt om mobiltelefoner som har overlevd do-turer og det som verre (?) er...

Om du vil forsøke et gjenopplivningsforsøk, så må du først ta av batteriet og la telefonen ligge på et tørt sted i noen døgn. Telefonen må være HELT tørr før den settes sammen igjen og man forsøker å skru den på. Har du forsøkt å skru den på, så har du nok forspilt sjansen...

Men selvsagt, jeg anbefaler jo som før K750i. Har ingen erfaring med kamskjell-telefoner. Mannen min har imidlertid hatt en SE Z600 (hvis jeg husker riktig betegnelse). Han har vært kjempefornøyd med den, men var nå klar for en utskiftning, så da valgte han en SE W800.

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe, auda.. Var det før eller etter? ;)

Heldigvis før!

Jeg oppdaget at det var tomt for papir, og hadde akkurat lagt fra meg mobilen, skulle strekke meg etter en rull....Og plask. *småflau*

Gjest M.Angelica
Skrevet

*lol*

Må si det første avsnittet var veldig overraskende =)

Trodde du var sint på noen eller noe i den duren, jeg ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Har hørt om mobiltelefoner som har overlevd do-turer og det som verre (?) er...

Om du vil forsøke et gjenopplivningsforsøk, så må du først ta av batteriet og la telefonen ligge på et tørt sted i noen døgn. Telefonen må være HELT tørr før den settes sammen igjen og man forsøker å skru den på. Har du forsøkt å skru den på, så har du nok forspilt sjansen...

Men selvsagt, jeg anbefaler jo som før K750i. Har ingen erfaring med kamskjell-telefoner. Mannen min har imidlertid hatt en SE Z600 (hvis jeg husker riktig betegnelse). Han har vært kjempefornøyd med den, men var nå klar for en utskiftning, så da valgte han en SE W800.

Ops...Prøvde akkurat og skru den på.

Jaja, da blir det ny tlf nå.

Var en SE Z600 jeg hadde nå.

SE 750i virker super den, men jeg er redd for at displayet fort blir ripete?

Gjest Shira12
Skrevet

*lol*

Må si det første avsnittet var veldig overraskende =)

Trodde du var sint på noen eller noe i den duren, jeg ;)

He he. Jeg er vel i grunnen litt sint på meg selv.

Skrevet

Hvis du har den ubeskyttet i veske eller lomme, slik at den fx kommer i kontakt med nøkler, så ja, da kan den nok lett ripes. Har du den i en lomme (eller rom i en veske) der det ikke er noen skarpe gjenstander, så går det helt fint. Med mindre du slipper telefonen i asfalten da... hehe

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he. Jeg er vel i grunnen litt sint på meg selv.

He he..sant nok!

For å trøste; jeg vet om mange som har gjort det samme.. =)

Skrevet

Å putte dem i do er ikke å sende dem til de evige kålmarker.

Men de kan faktisk overleve. Rent vann leder ikke strøm. Hvis det er stoffer i vannet, vil batteriet være kortsuttet først og være hindret fra å gi strøm til elektronikken og hindre at den kortslutter. Ved å ta batteriet ut, skylle den med rent vann, og legge telefonen på radiatoren til tørk, kan den bli fin igjen.

Skrevet

He he..sant nok!

Ikke så lenge siden ei var på sopptur og satte seg ned og pissa på telfonen, hvorpå den ringte. Ikke bare det, men hun ble bitt i rompa av en søvnig huggorm. Både huggormen, dama og telefonen overlevde.

Gjest mobilsokk!
Skrevet

http://www.bagmovil.com/designs/

Da må du jo bare ha en slik da! :-) er til og med "sklisikkert" mønster på de så de ligger rolige i bilen!

Gjest Shira12
Skrevet

Hvis du har den ubeskyttet i veske eller lomme, slik at den fx kommer i kontakt med nøkler, så ja, da kan den nok lett ripes. Har du den i en lomme (eller rom i en veske) der det ikke er noen skarpe gjenstander, så går det helt fint. Med mindre du slipper telefonen i asfalten da... hehe

Med meg er det tydligvis ikke godt og vite hvor jeg slipper telefonen ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

http://www.bagmovil.com/designs/

Da må du jo bare ha en slik da! :-) er til og med "sklisikkert" mønster på de så de ligger rolige i bilen!

He he, ja jeg trenger all hjelp jeg kan få for og ikke herpe tlfèn ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ikke så lenge siden ei var på sopptur og satte seg ned og pissa på telfonen, hvorpå den ringte. Ikke bare det, men hun ble bitt i rompa av en søvnig huggorm. Både huggormen, dama og telefonen overlevde.

He he

Hvorfor pissa hun på tlf?

Gjest Shira12
Skrevet

He he..sant nok!

Jeg vet om en del jeg også, og har alltid småflirt litt. DET skal jeg aldri mer gjøre!

Fra nå av, har alle som mister mobilen sin på ett eller annet vis, min største medfølelse!

Gjest Shira12
Skrevet

Å putte dem i do er ikke å sende dem til de evige kålmarker.

Men de kan faktisk overleve. Rent vann leder ikke strøm. Hvis det er stoffer i vannet, vil batteriet være kortsuttet først og være hindret fra å gi strøm til elektronikken og hindre at den kortslutter. Ved å ta batteriet ut, skylle den med rent vann, og legge telefonen på radiatoren til tørk, kan den bli fin igjen.

Jeg skylt den, tørket og dullet med den, men den vil ikke slå seg på.

Skrevet

He he

Hvorfor pissa hun på tlf?

Det tror jeg flere lurer på.

Den falt vel ut av lomma da buksa ble dratt ned og den hvite rompa ble bydd fram til huggormen.

Hu var ikke den eneste kvinnelige soppplukkeren på legevakta med huggormbitt i rompa, men den enste som hadde pissa på mobilen. Det var den de skulle bruke for å ringe lege, og det var litt kontroversielt.

Tror du vi har ledd av det siden da?

Skrevet

Jeg skylt den, tørket og dullet med den, men den vil ikke slå seg på.

Legg den på radiatoren en ukes tid. Men du vil vel ha ny, så det var vel derfor du dumpa den i dassen?

Skrevet

huff da

mine dypeste sympatier til deg. Man mister liksom noe av seg selv når man mister en mobil

Men hva med Nokia 6230?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...