Gjest lurulf Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 En jeg kjenner presterte å snakke i mobiltelefonen (klemt mellom øret og skulderen) mens han lagde gryterett. Den som var i andre enden beskrev mobilens dødskamp som meget støyende da den falt i gryta! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Det tror jeg flere lurer på. Den falt vel ut av lomma da buksa ble dratt ned og den hvite rompa ble bydd fram til huggormen. Hu var ikke den eneste kvinnelige soppplukkeren på legevakta med huggormbitt i rompa, men den enste som hadde pissa på mobilen. Det var den de skulle bruke for å ringe lege, og det var litt kontroversielt. Tror du vi har ledd av det siden da? He he.. artig historie.. Men stakkars dame 0 Siter
keinstein Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 He he.. artig historie.. Men stakkars dame Hu er den fjerde som er bitt i rompa av huggorm som jeg vet om. Huggormbitt er normalt ikke farlig for mennesker, bare for mus. Da gjelder det å holde musa ute av rekkevidde. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hu er den fjerde som er bitt i rompa av huggorm som jeg vet om. Huggormbitt er normalt ikke farlig for mennesker, bare for mus. Da gjelder det å holde musa ute av rekkevidde. *knis* 0 Siter
keinstein Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Med meg er det tydligvis ikke godt og vite hvor jeg slipper telefonen ;-) Etter flere mangeårige prosjekter med ulike oppbevaringssteder, har jeg funnet ut at det er best å ha den i snor om halsen. 0 Siter
Aryane Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hvis det var en kamskjell telefon du hadde, kan du jo trøste deg med at den er kommet i sitt rette element ) 0 Siter
Aryane Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg vasket en mobil i vaskemaskinen, den overlevde delvis, virket helt greit, men tastaturet var dødt! 0 Siter
Aryane Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 http://www.bagmovil.com/designs/ Da må du jo bare ha en slik da! :-) er til og med "sklisikkert" mønster på de så de ligger rolige i bilen! åh, det var søte... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 En jeg kjenner presterte å snakke i mobiltelefonen (klemt mellom øret og skulderen) mens han lagde gryterett. Den som var i andre enden beskrev mobilens dødskamp som meget støyende da den falt i gryta! Nå tror de som sitter på stua at jeg er gal, her jeg sitter og råflirer for meg selv 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Nå tror de som sitter på stua at jeg er gal, her jeg sitter og råflirer for meg selv Det fenomenet er ikke ukjent her heller 0 Siter
Gjest til deg Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Har hørt om andre som har mistet den i do og bare latt den tørke. Har fungert godt etterpå. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hvis du har den ubeskyttet i veske eller lomme, slik at den fx kommer i kontakt med nøkler, så ja, da kan den nok lett ripes. Har du den i en lomme (eller rom i en veske) der det ikke er noen skarpe gjenstander, så går det helt fint. Med mindre du slipper telefonen i asfalten da... hehe Min Siemens C55 har gått i flisgolvet så telefon, deksel og batteri har flakset til alle kanter - mange ganger! Og den virker akkurat like fint. ) Men displayet begynner å bli litt slitt etter snart 2 1/2 års flittig bruk. 0 Siter
Gemini Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Min Siemens C55 har gått i flisgolvet så telefon, deksel og batteri har flakset til alle kanter - mange ganger! Og den virker akkurat like fint. ) Men displayet begynner å bli litt slitt etter snart 2 1/2 års flittig bruk. Joda, men det var snakk om riper da. Og min nye K750i har fått en liten ripe og et hakk etter det harde sammentreffet... Men telefonen funker like fint, og det er bare når man ser ekstra godt etter at det oppdages. :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hvis det var en kamskjell telefon du hadde, kan du jo trøste deg med at den er kommet i sitt rette element ) LOL :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Har hørt om andre som har mistet den i do og bare latt den tørke. Har fungert godt etterpå. Jeg får håpe på det beste. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 En jeg kjenner presterte å snakke i mobiltelefonen (klemt mellom øret og skulderen) mens han lagde gryterett. Den som var i andre enden beskrev mobilens dødskamp som meget støyende da den falt i gryta! Latterbrøl! He he, var sikkert en samtale utenom det vanlige det. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 huff da mine dypeste sympatier til deg. Man mister liksom noe av seg selv når man mister en mobil Men hva med Nokia 6230? Takker for sympati. Nja, har egentlig ikke lyst på Nokia. Hadde flere nokiaèr i magen år, er litt lei nå. Men takk for tips. Pssst, du har en sytemail fra meg :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Legg den på radiatoren en ukes tid. Men du vil vel ha ny, så det var vel derfor du dumpa den i dassen? Det påstår samboeren min også, men var faktisk ett uhell! Men han skal visstnok kjøpe ny til meg i morgen i bursdagspresang. *smile lurt* 0 Siter
Gjest til deg Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg får håpe på det beste. Jeg var på fest en gang (ja, det har vel strengt tatt skjedd mer enn en gang da ) og skulle ut på toalettet og tisse. I doskåla ligger en nydelig, blank ny mobil. Vurderte ikke å plukke den opp. Vurderte bare hvordan jeg kunne få tatt et best mulig bilde av den. Er veldig fornøyd... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg var på fest en gang (ja, det har vel strengt tatt skjedd mer enn en gang da ) og skulle ut på toalettet og tisse. I doskåla ligger en nydelig, blank ny mobil. Vurderte ikke å plukke den opp. Vurderte bare hvordan jeg kunne få tatt et best mulig bilde av den. Er veldig fornøyd... He he. Jeg kan ikke skylde på at jeg var på fest heller, det sterkeste jeg har drukket idag er eplejuice. Men den kan jo ha gjæret da.... ;-) Men nå ville visst sambo kjøpe ny i morgen siden jeg har bursdag da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.