Gå til innhold

At det går an!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg kjenner presterte å snakke i mobiltelefonen (klemt mellom øret og skulderen) mens han lagde gryterett.

Den som var i andre enden beskrev mobilens dødskamp som meget støyende da den falt i gryta!

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

7

• Gemini

3

• Aryane

3

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det tror jeg flere lurer på.

Den falt vel ut av lomma da buksa ble dratt ned og den hvite rompa ble bydd fram til huggormen.

Hu var ikke den eneste kvinnelige soppplukkeren på legevakta med huggormbitt i rompa, men den enste som hadde pissa på mobilen. Det var den de skulle bruke for å ringe lege, og det var litt kontroversielt.

Tror du vi har ledd av det siden da?

He he.. artig historie.. Men stakkars dame ;)

Skrevet

He he.. artig historie.. Men stakkars dame ;)

Hu er den fjerde som er bitt i rompa av huggorm som jeg vet om.

Huggormbitt er normalt ikke farlig for mennesker, bare for mus. Da gjelder det å holde musa ute av rekkevidde.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hu er den fjerde som er bitt i rompa av huggorm som jeg vet om.

Huggormbitt er normalt ikke farlig for mennesker, bare for mus. Da gjelder det å holde musa ute av rekkevidde.

*knis*

Skrevet

Med meg er det tydligvis ikke godt og vite hvor jeg slipper telefonen ;-)

Etter flere mangeårige prosjekter med ulike oppbevaringssteder, har jeg funnet ut at det er best å ha den i snor om halsen.

Skrevet

Hvis det var en kamskjell telefon du hadde, kan du jo trøste deg med at den er kommet i sitt rette element :o)

Skrevet

Jeg vasket en mobil i vaskemaskinen, den overlevde delvis, virket helt greit, men tastaturet var dødt!

Gjest Calóni
Skrevet

En jeg kjenner presterte å snakke i mobiltelefonen (klemt mellom øret og skulderen) mens han lagde gryterett.

Den som var i andre enden beskrev mobilens dødskamp som meget støyende da den falt i gryta!

Nå tror de som sitter på stua at jeg er gal, her jeg sitter og råflirer for meg selv ;)

Skrevet

Nå tror de som sitter på stua at jeg er gal, her jeg sitter og råflirer for meg selv ;)

Det fenomenet er ikke ukjent her heller :)

Gjest til deg
Skrevet

Har hørt om andre som har mistet den i do og bare latt den tørke. Har fungert godt etterpå.

Skrevet

Hvis du har den ubeskyttet i veske eller lomme, slik at den fx kommer i kontakt med nøkler, så ja, da kan den nok lett ripes. Har du den i en lomme (eller rom i en veske) der det ikke er noen skarpe gjenstander, så går det helt fint. Med mindre du slipper telefonen i asfalten da... hehe

Min Siemens C55 har gått i flisgolvet så telefon, deksel og batteri har flakset til alle kanter - mange ganger! Og den virker akkurat like fint. :o)

Men displayet begynner å bli litt slitt etter snart 2 1/2 års flittig bruk.

Skrevet

Min Siemens C55 har gått i flisgolvet så telefon, deksel og batteri har flakset til alle kanter - mange ganger! Og den virker akkurat like fint. :o)

Men displayet begynner å bli litt slitt etter snart 2 1/2 års flittig bruk.

Joda, men det var snakk om riper da. Og min nye K750i har fått en liten ripe og et hakk etter det harde sammentreffet... Men telefonen funker like fint, og det er bare når man ser ekstra godt etter at det oppdages. :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Hvis det var en kamskjell telefon du hadde, kan du jo trøste deg med at den er kommet i sitt rette element :o)

LOL :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Har hørt om andre som har mistet den i do og bare latt den tørke. Har fungert godt etterpå.

Jeg får håpe på det beste.

Gjest Shira12
Skrevet

Latterbrøl!

He he, var sikkert en samtale utenom det vanlige det.

Gjest Shira12
Skrevet

huff da

mine dypeste sympatier til deg. Man mister liksom noe av seg selv når man mister en mobil

Men hva med Nokia 6230?

Takker for sympati.

Nja, har egentlig ikke lyst på Nokia. Hadde flere nokiaèr i magen år, er litt lei nå. Men takk for tips.

Pssst, du har en sytemail fra meg :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Legg den på radiatoren en ukes tid. Men du vil vel ha ny, så det var vel derfor du dumpa den i dassen?

Det påstår samboeren min også, men var faktisk ett uhell!

Men han skal visstnok kjøpe ny til meg i morgen i bursdagspresang. *smile lurt*

Gjest til deg
Skrevet

Jeg får håpe på det beste.

Jeg var på fest en gang (ja, det har vel strengt tatt skjedd mer enn en gang da :)) og skulle ut på toalettet og tisse. I doskåla ligger en nydelig, blank ny mobil. Vurderte ikke å plukke den opp. Vurderte bare hvordan jeg kunne få tatt et best mulig bilde av den. Er veldig fornøyd...:)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg var på fest en gang (ja, det har vel strengt tatt skjedd mer enn en gang da :)) og skulle ut på toalettet og tisse. I doskåla ligger en nydelig, blank ny mobil. Vurderte ikke å plukke den opp. Vurderte bare hvordan jeg kunne få tatt et best mulig bilde av den. Er veldig fornøyd...:)

He he.

Jeg kan ikke skylde på at jeg var på fest heller, det sterkeste jeg har drukket idag er eplejuice. Men den kan jo ha gjæret da.... ;-)

Men nå ville visst sambo kjøpe ny i morgen siden jeg har bursdag da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...