Gå til innhold

At det går an!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det påstår samboeren min også, men var faktisk ett uhell!

Men han skal visstnok kjøpe ny til meg i morgen i bursdagspresang. *smile lurt*

Det er underbevisst skal du se.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

7

• Gemini

3

• Aryane

3

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Det er underbevisst skal du se.

Det kan så være, underbevistheten pønsker og jobber med så mangt ;-)

Skrevet

Latterbrøl!

He he, var sikkert en samtale utenom det vanlige det.

Den var noget spesiell, ja :)

Skrevet

Har hørt om andre som har mistet den i do og bare latt den tørke. Har fungert godt etterpå.

Min telefon fslt oppi vannglasset mitt, som jeg trodde jeg skulle klare å bære med to fingre mens de tre andre holdt mobilen over! ;-)

Jeg var lynrask med å røske den opp, demontere den, tørke av det som kunne tørkes og la den til lufttørking et helt døgn, men den hadde dessverre vandret hen til de evige jaktmarker.....

Så det hjelper ikke alltid å tørke den.... ;-)

Skrevet

Det tror jeg flere lurer på.

Den falt vel ut av lomma da buksa ble dratt ned og den hvite rompa ble bydd fram til huggormen.

Hu var ikke den eneste kvinnelige soppplukkeren på legevakta med huggormbitt i rompa, men den enste som hadde pissa på mobilen. Det var den de skulle bruke for å ringe lege, og det var litt kontroversielt.

Tror du vi har ledd av det siden da?

LOL!!! For en historie!!

Gjest til deg
Skrevet

Min telefon fslt oppi vannglasset mitt, som jeg trodde jeg skulle klare å bære med to fingre mens de tre andre holdt mobilen over! ;-)

Jeg var lynrask med å røske den opp, demontere den, tørke av det som kunne tørkes og la den til lufttørking et helt døgn, men den hadde dessverre vandret hen til de evige jaktmarker.....

Så det hjelper ikke alltid å tørke den.... ;-)

Ok :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...