keinstein Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Det påstår samboeren min også, men var faktisk ett uhell! Men han skal visstnok kjøpe ny til meg i morgen i bursdagspresang. *smile lurt* Det er underbevisst skal du se. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Det er underbevisst skal du se. Det kan så være, underbevistheten pønsker og jobber med så mangt ;-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Latterbrøl! He he, var sikkert en samtale utenom det vanlige det. Den var noget spesiell, ja 0 Siter
morsan Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Har hørt om andre som har mistet den i do og bare latt den tørke. Har fungert godt etterpå. Min telefon fslt oppi vannglasset mitt, som jeg trodde jeg skulle klare å bære med to fingre mens de tre andre holdt mobilen over! ;-) Jeg var lynrask med å røske den opp, demontere den, tørke av det som kunne tørkes og la den til lufttørking et helt døgn, men den hadde dessverre vandret hen til de evige jaktmarker..... Så det hjelper ikke alltid å tørke den.... ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Det tror jeg flere lurer på. Den falt vel ut av lomma da buksa ble dratt ned og den hvite rompa ble bydd fram til huggormen. Hu var ikke den eneste kvinnelige soppplukkeren på legevakta med huggormbitt i rompa, men den enste som hadde pissa på mobilen. Det var den de skulle bruke for å ringe lege, og det var litt kontroversielt. Tror du vi har ledd av det siden da? LOL!!! For en historie!! 0 Siter
Gjest til deg Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Min telefon fslt oppi vannglasset mitt, som jeg trodde jeg skulle klare å bære med to fingre mens de tre andre holdt mobilen over! ;-) Jeg var lynrask med å røske den opp, demontere den, tørke av det som kunne tørkes og la den til lufttørking et helt døgn, men den hadde dessverre vandret hen til de evige jaktmarker..... Så det hjelper ikke alltid å tørke den.... ;-) Ok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.