Gå til innhold

Hjelp til oppgave :)

Gjest en som skriver oppgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Noen her inne som er utdannet førskolelærer, eller som har litt peil?

Jeg skriver oppgave, og skulle gjerne hatt litt tips i forhold til førskolelærerens oppgaver.

Noen som har tips til hva jeg kan skrive under barnesamspill, foreldresamarbeid, personalarbeid og kontorarbeid?

Vil ha fram hva som er viktig:) Har allerede skrevet en del, men vil gjerne høre fra noen som har peiling, for det kan jo tenkes at det er noe jeg har glemt som er viktig.

Har jobbet med denne oppgaven i hele dag omtrent, så er litt tomt i hodet mitt nå:)

Med vennlig hilsen

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vet ikke helt hva du lurer på,m en skriver litt hva jeg tror du mener.. =)

* Barnesamspill: empati, sosial kompetanse, fantasi, lek, speiling

* Foreldresamarbeid: kjempeviktig å ha en åpen dialog. Personalet skal kunne fortelle ting barnet har gjort i løpet av dagen (positivt/negativt). Foreldrene skal kunne spørre om det de lurer på, gi ris/ros. Å ha et godt foreldresamarbeid gir og ringvirkninger på at b.hg får et godt rykte.

Personalarbeid: Ha en god leder som kan motivere sine arbeidskolleager. Et godt arbeidsmiljø er alfa omega. Ha et godt faglig miljø, et miljø man utvikler seg i..

Og mye mye mer.. dette ble et kort svar :)

Skrevet

Vet ikke helt hva du lurer på,m en skriver litt hva jeg tror du mener.. =)

* Barnesamspill: empati, sosial kompetanse, fantasi, lek, speiling

* Foreldresamarbeid: kjempeviktig å ha en åpen dialog. Personalet skal kunne fortelle ting barnet har gjort i løpet av dagen (positivt/negativt). Foreldrene skal kunne spørre om det de lurer på, gi ris/ros. Å ha et godt foreldresamarbeid gir og ringvirkninger på at b.hg får et godt rykte.

Personalarbeid: Ha en god leder som kan motivere sine arbeidskolleager. Et godt arbeidsmiljø er alfa omega. Ha et godt faglig miljø, et miljø man utvikler seg i..

Og mye mye mer.. dette ble et kort svar :)

Tusen takk for svar, har faktisk med alt det du skriver! :) Så det er jo braaa! Da har jeg tenkt riktig! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tusen takk for svar, har faktisk med alt det du skriver! :) Så det er jo braaa! Da har jeg tenkt riktig! :)

=)

Jeg har vært på jobb i hele dag, så hodet mitt er tomt det og.. hehe

Bare spør om det er noe mer du lurer på =)

Skrevet

=)

Jeg har vært på jobb i hele dag, så hodet mitt er tomt det og.. hehe

Bare spør om det er noe mer du lurer på =)

Tusen takk for det!

Jeg har vært på skolen fra 8-17, og nå har jeg sittet en time til hjemme. Går helt i surr nå..hehe..

Men det kan jo hende at jeg stikker innom her i morgen med flere spørsmål! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tusen takk for det!

Jeg har vært på skolen fra 8-17, og nå har jeg sittet en time til hjemme. Går helt i surr nå..hehe..

Men det kan jo hende at jeg stikker innom her i morgen med flere spørsmål! :)

Oi!

Da bør du virkelig ta en velfortjent pause =)

Er det en stor oppgave?

Skrevet

Oi!

Da bør du virkelig ta en velfortjent pause =)

Er det en stor oppgave?

Neida, den er ikke så stor. Max 6 datasider, og så er vi en gruppe på 6 stk som skal levere den ;)

Har ikke sittet med den i hele dag, men har hatt andre fag på skolen også.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Neida, den er ikke så stor. Max 6 datasider, og så er vi en gruppe på 6 stk som skal levere den ;)

Har ikke sittet med den i hele dag, men har hatt andre fag på skolen også.

Okei.. Lykke til! =)

Skrevet

Okei.. Lykke til! =)

Hjertelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...