Gå til innhold

Noen råd mot tannpine?

Anbefalte innlegg

Gjest takknemmelig for råd
Skrevet

har så sinnsjukt vondt i tennene etter at jeg fikk laget en bittskinne hos tannlegen for en uke siden. Tannlegen sier at jeg må tåle å ha smerter i hvertfall en uke til før jeg kommer tilbake.

jeg tåler ikke sterke smertestillende tabletter. Er det noen annet en piller som hjelper? har ibux på tube men vet ikke helt hvor jeg skal smøre hen

noen kjerringråd

Skrevet

Husker ikke hva det heter, men sånn som man smører på gommene til babyer. Jeg brukte det en gang jeg hadde tannverk, kan ikke si det gjorde underverker, men det lindret litt. Man får det på apotek.

Skrevet

Det Ariadne sikter til er Dentinox. Verdt et forsøk, men ikke forvent deg mirakler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...