Gjest egentlig anti-jysk Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Tør vi kjøpe spisestue i eik fra Jysk? Jeg er egentlig anti-Jysk, men med noe skranten økonomi så frister det litt. Den ser ganske solid og stødig ut. 0 Siter
Gregga Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Vi har kjøpt det for et par uker siden. Vi var veldig i tvil, da Jysk ikke er min favoritt, men den er faktisk kjempefin! Mye finere enn jeg hadde forventet faktisk. Vi kjøpte bord og stoler med stoffseter, (vet ikke om det er den du mener da men..) Vi oljet bord + treverket på stolene, og spayet på litt impregnering på setene, ble så fin atte. Ikke noe trekker seg ned i setene, og vi kan tørke av både vått og tørt søl. Faktisk veldig fornøyde med den, og den virker solid også, tro det eller ei. Også så sympatisk pris da:-) Blir jeg lei den etter hvert, så er det ingen krise, liksom 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.