Gå til innhold

71`nord

Gjest tusseline2

Anbefalte innlegg

Gjest tusseline2
Skrevet

Det tetter seg til mellom deltakerene etter som episodene ruller over sjermen :-) hvem er dine favoritter og hvem elsker vi og hate i denne runden :-)

jeg har så avgjort mest sympati for Bjarte og hans damer.

Skrevet

Nå husker jeg ikke helt hva de heter, men.... to damer som er lettere "psyko" :) To blonde som henger sammen.. eh.. Hanne og ..

Bare de ikke vinner, så er det egentlig det samme.

Gjest dette hjelper deg nok
Skrevet

Nå husker jeg ikke helt hva de heter, men.... to damer som er lettere "psyko" :) To blonde som henger sammen.. eh.. Hanne og ..

Bare de ikke vinner, så er det egentlig det samme.

http://www.tvnorge.no/programmer/71nord

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Misliker definitivt mest "la oss rotte oss sammen og stemme ut alle gutta for det hadde vært så gøy med bare jenter i finalen"-gjengen.

Skrevet

Jeg liker Ivan best, helt klart. Han virker både real og koselig, dessuten er han veldig sterk og tar definitivt sin del av børen.

Forøvrig har jeg litt sansen for det en eller annen sa: Jentene burde jo gå sammen og få ut gutta, for stort sett er jo jentene sjanseløse om de kommer til finalen allikevel. Det er jo et spill, tross alt.

Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg hater noen da men.

Synes ikke det gjorde noe at hun som ble stemt ut i går er borte...

Også er det noen jenter til som jeg ville rangert langt ned på lista.

Synes også at det er tåpelig å sippe for den minste ting, fordi "alt" er så skummelt.

(jeg hadde nok sippet oftest og høyest, hadde jeg vært med, bare så det er sagt)

Alle som en vil vel vinne?

Hvis ikke kunne de latt være å melde seg på!

Da må man på et tidspunkt vende ryggen til. Allianse eller ei.

Gå rundt å snoke og smiske er det værste jeg vet!!

Synes også det er snodig at de ikke stemmer ut den som føles sterkere enn seg selv, er jo lite smart å legge opp til å møte den sterkeste i finalen?

Flott med kamerater/venner, men dette er faktisk et spill, og litt egoist må det være lov å være i denne sammenheng

Forøvrig synes jeg Eivind er så herlig. Han smiler bestandig han! Men tror ikke han sitter igjen til slutt..

Det tror jeg blir en kamp mellom Ivan, Jan Frode(?) og Bjarte..

Gjest Trønder æ sjø
Skrevet

Hadde Anders og Steinar som favoritter jeg, for de kjenner jeg, og vet at de er veldig hyggelige personer. Nå gidder jeg ikke å følge med lenger!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...