Gå til innhold

Hvilken sang er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to sanger på mp3 lista mi som har endt opp som Artist-spor 16 og 17... Jeg har mange ganger lurt på hvem som synger, og hva sangene heter - er det noen som kan hjelpe meg?

Det er rolige, litt melankolske melodier med klassisk gitarspill. Det er en mann og en dame som bytter litt på å synge og av og til synger tostemt.

Refrenget til spor 16: ...by this time tomorrow i'll be over you, by this time tomorrow there'll be nothing left to lose, and it breakes my heart...

Begynnelsen på spor 17: There are times she cried, when I do wonder why, we're also afraid to die. Se her eyes getting wet by the third sigarette, politely i ask her why...

...eller noe sånn...

Noen som kjenner de igjen?

Artist? Tittel?

Skrevet

Og det jeg gjorde var å gå til www.google.com og søkte på et par setninger fra teksten din. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...