Gå til innhold

Bli ikke syk i Østfold....

Anbefalte innlegg

Ørkenvandreren
Skrevet

Leste dere igår om legen som drakk rødvin med pasienten tilstede, og som politiet målte til 1,6 promille? Han er suspendert av Helsetilsynet. Han jobber (jobbet...) i Østfold.

Leste dere for 14 dager siden om legen som er fratatt lisensen fordi han hadde et forhold til en pasient? Han jobber (jobbet...) i Østfold.

Har dere fått med dere alle tilsynssakene, spesielt innen fødselsmedisin, hvor Helsetilsynet har kritisert et helseforetak de senere årene. Det er Sykehuset Østfold vi snakker om.

Har dere fått med dere opprørs-brevet som er skrevet av en gjeng overleger til Helsetilsynet her i forrige uke, om uforsvarlige forhold. Alle overlegene jobber ved Sykehuset Østfold.

Har dere fått med dere rapporten denne uken om selvmord i psykiatrien? Omtrent halvparten av hele landets selvmord innen psykatrien skjer.... (surprise!).... ved Sykehuset Østfold.

Så her er det faen meg om å gjøre å spise 5 om dagen og drikke tranen sin...

Skrevet

Hehe, bra jeg er mer fornøyd med fastlegen min ... I ØSTFOLD enn jeg noen gang har vært med legene mine andre steder :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...