morsan Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Ja, ja, det blir vel alltids noen nye honorarkroner når de stiller opp på nytt og på nytt! ;-) http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article471674.ece 0 Siter
Gyda Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hehe. Jeg gir meg over! Men jeg gjentar at den mannen burde blitt beskyttet mot seg selv, og at norsk presse burde holde seg for god for en del av det de skriver. 0 Siter
morsan Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Hehe. Jeg gir meg over! Men jeg gjentar at den mannen burde blitt beskyttet mot seg selv, og at norsk presse burde holde seg for god for en del av det de skriver. Det er jeg helt enig i! 0 Siter
Gemini Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hehe. Jeg gir meg over! Men jeg gjentar at den mannen burde blitt beskyttet mot seg selv, og at norsk presse burde holde seg for god for en del av det de skriver. Helt enig! Det er tragisk at den fyren får boltre seg i norsk presse på den måten... Og stakkars barnebarn og annen familie, som må være vitner til det hele. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.