Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Siden jeg sitter her alene, og er litt småsur på sambo som ikke sa graulerer med dagen til meg idag, før han reiste på jobb. Litt ensom her jeg sitter, og lurer på om de fleste har glemt meg *pessimist* Hunden gav meg labb da, og det var sikkert ment som en gratulasjon ;-) Så da fant jeg ut at jeg annonserer her på åpent at jeg har bursdag, her er det sikkert noen som vil prate med meg :-) Ha en fin dag alle sammen! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 G*R*A*T*U*L*E*R*E*R!!!!! Takker! Nå steg humøret med mange hakk :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Gratulerer så mye med dagen! :-) Takk takk. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Gratulerer med dagen! Jeg hadde ikke glemt deg ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Gratulerer med dagen! Jeg hadde ikke glemt deg ;-) He he, takk så mye. Var det jeg viste at dolerne ikke hadde glemt meg, de trengte bare en ørliten påminnelse ;-) 0 Siter
Patsi Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Heisann! Hvis det er noe trøst, så kan jeg fortelle at mannen min også har det som årlig tradisjon å glemme min bursdag... Men du får uansett ha en strålende dag, så husker han det nok etter hvert, skal du se ;-) Gratulerer med dagen fra 0 Siter
tussetrollet Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Gratulerer så mye med dagen!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 He he, takk så mye. Var det jeg viste at dolerne ikke hadde glemt meg, de trengte bare en ørliten påminnelse ;-) Ja, det er tross alt ganske mange å holde styr på her inne ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Ja, det er tross alt ganske mange å holde styr på her inne ;-) Det er det. Jeg sliter med og holde styr på alle i RL også, men nå har jeg kjøpt meg en slik fødselsdagbok. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Gratulerer så mye med dagen!!! Takker så mye :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Heisann! Hvis det er noe trøst, så kan jeg fortelle at mannen min også har det som årlig tradisjon å glemme min bursdag... Men du får uansett ha en strålende dag, så husker han det nok etter hvert, skal du se ;-) Gratulerer med dagen fra Takk. Joda, han husker det nok. Uansett blir han minnet på det, for jeg må få han til og kjøpe en kake med hjem. Skulle bake, men vips så var dagen her. 0 Siter
Klara Q Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hipp, hipp - hurra!!! Gratulerer med dagen! Best for samboer om han har planlagt en gigantisk overraskelsesfeiring for deg senere - enten det bare blir dere to og en blendende sten i en ring eller et stort kalas med kake og konfetti Hvis ikke, får du gi ham en skriftlig advarsel 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag:) Han hadde det nok travelt i morges... *trøste* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Det er det. Jeg sliter med og holde styr på alle i RL også, men nå har jeg kjøpt meg en slik fødselsdagbok. Det har jeg også kjøpt. Jeg er ikke så god på datoer. Så var det bare å få skrevet i den, da.... 0 Siter
Gyda Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Åh - gjett om du får en bursdagshilsen fra meg på dagen din, da? Det er jo DIN dag, og den er - og skal være - veldig spesiell for deg! 3 x 3 Hurra for deg: HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA! Gi meg telefonnummeret til samboeren din, så skal jeg ringe og tipse ham om hva han skal gjøre for deg senere i dag. ;o) (Eller kanskje han har et opplegg for deg på lur allerede?) Kos deg! Bursdagsklem fra 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Det har jeg også kjøpt. Jeg er ikke så god på datoer. Så var det bare å få skrevet i den, da.... Og huske og kikke i den med jevne mellomrom ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.