Gå til innhold

Happy birthday -too me..

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Siden jeg sitter her alene, og er litt småsur på sambo som ikke sa graulerer med dagen til meg idag, før han reiste på jobb.

Litt ensom her jeg sitter, og lurer på om de fleste har glemt meg *pessimist*

Hunden gav meg labb da, og det var sikkert ment som en gratulasjon ;-)

Så da fant jeg ut at jeg annonserer her på åpent at jeg har bursdag, her er det sikkert noen som vil prate med meg :-)

Ha en fin dag alle sammen!

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

5

• Gemini

3

• laguna1365380434

3

• Aryane

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R!!!!!

Takker!

Nå steg humøret med mange hakk :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Gratulerer med dagen! Jeg hadde ikke glemt deg ;-)

He he, takk så mye.

Var det jeg viste at dolerne ikke hadde glemt meg, de trengte bare en ørliten påminnelse ;-)

Skrevet

Heisann!

Hvis det er noe trøst, så kan jeg fortelle at mannen min også har det som årlig tradisjon å glemme min bursdag... :(

Men du får uansett ha en strålende dag, så husker han det nok etter hvert, skal du se ;-)

Gratulerer med dagen fra

Skrevet

He he, takk så mye.

Var det jeg viste at dolerne ikke hadde glemt meg, de trengte bare en ørliten påminnelse ;-)

Ja, det er tross alt ganske mange å holde styr på her inne ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, det er tross alt ganske mange å holde styr på her inne ;-)

Det er det.

Jeg sliter med og holde styr på alle i RL også, men nå har jeg kjøpt meg en slik fødselsdagbok.

Gjest Shira12
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!!!

Takker så mye :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Heisann!

Hvis det er noe trøst, så kan jeg fortelle at mannen min også har det som årlig tradisjon å glemme min bursdag... :(

Men du får uansett ha en strålende dag, så husker han det nok etter hvert, skal du se ;-)

Gratulerer med dagen fra

Takk.

Joda, han husker det nok. Uansett blir han minnet på det, for jeg må få han til og kjøpe en kake med hjem. Skulle bake, men vips så var dagen her.

Skrevet

Hipp, hipp - hurra!!!

Gratulerer med dagen!

Best for samboer om han har planlagt en gigantisk overraskelsesfeiring for deg senere - enten det bare blir dere to og en blendende sten i en ring eller et stort kalas med kake og konfetti :)

Hvis ikke, får du gi ham en skriftlig advarsel :D

hare1365380455
Skrevet

Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag:) Han hadde det nok travelt i morges... *trøste*

hare1365380455
Skrevet

Det er det.

Jeg sliter med og holde styr på alle i RL også, men nå har jeg kjøpt meg en slik fødselsdagbok.

Det har jeg også kjøpt. Jeg er ikke så god på datoer. Så var det bare å få skrevet i den, da....

Skrevet

Åh - gjett om du får en bursdagshilsen fra meg på dagen din, da? Det er jo DIN dag, og den er - og skal være - veldig spesiell for deg!

3 x 3 Hurra for deg:

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA!

Gi meg telefonnummeret til samboeren din, så skal jeg ringe og tipse ham om hva han skal gjøre for deg senere i dag. ;o) (Eller kanskje han har et opplegg for deg på lur allerede?)

Kos deg!

Bursdagsklem fra

Gjest Shira12
Skrevet

Det har jeg også kjøpt. Jeg er ikke så god på datoer. Så var det bare å få skrevet i den, da....

Og huske og kikke i den med jevne mellomrom ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...