Gå til innhold

Happy birthday -too me..

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

5

• Gemini

3

• laguna1365380434

3

• Aryane

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Åh - gjett om du får en bursdagshilsen fra meg på dagen din, da? Det er jo DIN dag, og den er - og skal være - veldig spesiell for deg!

3 x 3 Hurra for deg:

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA!

Gi meg telefonnummeret til samboeren din, så skal jeg ringe og tipse ham om hva han skal gjøre for deg senere i dag. ;o) (Eller kanskje han har et opplegg for deg på lur allerede?)

Kos deg!

Bursdagsklem fra

Takk!

He he, jo det er jo lov og håpe på at han har noe på lur.

Tror han hadde lurt litt om tlf ringer og

-Hei, Gyda fra Dol dette.....

Gjest Shira12
Skrevet

Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag:) Han hadde det nok travelt i morges... *trøste*

Hadde hadde nok det. Og så ville han vel la meg sove. Selv om jeg lå og venta på ett lite kyss da.

Gjest Shira12
Skrevet

Hipp, hipp - hurra!!!

Gratulerer med dagen!

Best for samboer om han har planlagt en gigantisk overraskelsesfeiring for deg senere - enten det bare blir dere to og en blendende sten i en ring eller et stort kalas med kake og konfetti :)

Hvis ikke, får du gi ham en skriftlig advarsel :D

He he.

Takker.

Han kjøper nok en ny mobil til meg i presang idag, siden jeg greidde og slippe min i do i går.

Så er det jo lov og håpe på blomster da... ;-)

Skrevet

Og huske og kikke i den med jevne mellomrom ;-)

Da er det mye greiere å legge inn folks fødselsdager i Outlook (under Contacts) - så kommer det opp i kalenderen på riktig dag :-)

hare1365380455
Skrevet

Og huske og kikke i den med jevne mellomrom ;-)

Ja, det var det da.....:)

hare1365380455
Skrevet

Hadde hadde nok det. Og så ville han vel la meg sove. Selv om jeg lå og venta på ett lite kyss da.

Han ville nok ikke vekke deg! Har dere planer for dagen eller skal dere slappe av hjemme?:)

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN!!!!

Håper du får en kjempefin dag, og at samboer din omsider kommer på hvilken dag det er og får skikkelig dårlig samvittighet :o)

Klem...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

*Klem fra meg til deg*

Gratulerer med dagen!

Skrevet

Gratulerer med dagen :-)

"......................................"

Gjest Shira12
Skrevet

Han ville nok ikke vekke deg! Har dere planer for dagen eller skal dere slappe av hjemme?:)

Ingen planer.

Guttungen er syk, så har nok en stille og rolig kveld hjemme. Tenkte vi kunne lage noe god mat.

Gjest Shira12
Skrevet

Da er det mye greiere å legge inn folks fødselsdager i Outlook (under Contacts) - så kommer det opp i kalenderen på riktig dag :-)

Å, går det an!!??

Da skal jeg jammen gjøre det!

Gjest Shira12
Skrevet

Gratulerer med dagen :-)

"......................................"

Takker pent :-)

Gjest Shira12
Skrevet

*Klem fra meg til deg*

Gratulerer med dagen!

*tar i mot klemmen* Takk.

Gjest Shira12
Skrevet

GRATULERER MED DAGEN!!!!

Håper du får en kjempefin dag, og at samboer din omsider kommer på hvilken dag det er og får skikkelig dårlig samvittighet :o)

Klem...

Takk.

He he, denne kan jeg bruke mot han lenge *smiler litt ondskapsfullt* ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...