Gå til innhold

Happy birthday -too me..

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Gratulerer med dagen!! *blåse opp ballonger*

Takk :-)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

5

• Gemini

3

• laguna1365380434

3

• Aryane

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Hurra for deg!

Hurra!

Takk!

Guttungen kom akkurat og spurte om jeg hadde bursdag idag, så gav han meg en stor klem.

Så nå er dagen flott! Sol er det ute også :-)

Skrevet

Aaaahaaa, grattis med dagen, hipp, hipp, ballongslipp og greier.

Ikke vær sint på samboeren, det er menneskelig å glemme. Husk at vi menn er mindre opptatt av dette enn dere jenter. Derfor er det sabla fort gjort å glemme. Det er ikke vondt ment:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Aaaahaaa, grattis med dagen, hipp, hipp, ballongslipp og greier.

Ikke vær sint på samboeren, det er menneskelig å glemme. Husk at vi menn er mindre opptatt av dette enn dere jenter. Derfor er det sabla fort gjort å glemme. Det er ikke vondt ment:-)

Takker!

Neida, jeg er ikke sint på han! Han er snill og god, men er ikke typen til og finne på de store overraskelsene, men jeg pleier og få det jeg ønsker meg.

Og så pleier han og diske opp med den maten jeg måtte ønske, og det er egentlig den beste presangen av de alle :-)

Skrevet

He he.

Takker.

Han kjøper nok en ny mobil til meg i presang idag, siden jeg greidde og slippe min i do i går.

Så er det jo lov og håpe på blomster da... ;-)

Siden du "greide" å slippe den i do, du liksom. Imponerende kvinnelist, Shira!

Ha en kjempefin bursdag :)

Skrevet

Takker!

Neida, jeg er ikke sint på han! Han er snill og god, men er ikke typen til og finne på de store overraskelsene, men jeg pleier og få det jeg ønsker meg.

Og så pleier han og diske opp med den maten jeg måtte ønske, og det er egentlig den beste presangen av de alle :-)

Se der ja, det hørtes jo veldig bra ut:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Siden du "greide" å slippe den i do, du liksom. Imponerende kvinnelist, Shira!

Ha en kjempefin bursdag :)

Takk.

Det var faktisk uten mening denne gangen, men noen mente at det var underbevissheten min som jobbet ;-)

Skrevet

Å, går det an!!??

Da skal jeg jammen gjøre det!

Jada, det går så fint. Vet ikke om det også går i Outlook Express, men i fullversjon Outlook går det i alle fall.

Når man åpner et nytt contact-vindu, så ligger fødselsdags-feltet på fanen bak den første som kommer opp (Details).

hare1365380455
Skrevet

Ingen planer.

Guttungen er syk, så har nok en stille og rolig kveld hjemme. Tenkte vi kunne lage noe god mat.

Høres koselig ut:) God bedring til sønnen din!

Gjest Shira12
Skrevet

Jada, det går så fint. Vet ikke om det også går i Outlook Express, men i fullversjon Outlook går det i alle fall.

Når man åpner et nytt contact-vindu, så ligger fødselsdags-feltet på fanen bak den første som kommer opp (Details).

Ok, takk.

Bruker ekspress jeg da, men skal se om det ikke er noe lignende der også.

Gjest Shira12
Skrevet

Høres koselig ut:) God bedring til sønnen din!

Takk. Han har vært syk sånn av og på i flere uker nå, så både han og jeg er litt lei.

Håper han snart kvikner til igjen.

Skrevet

Takk.

He he, denne kan jeg bruke mot han lenge *smiler litt ondskapsfullt* ;-)

Eks'en min glemte det alltid om morningen, men så kom han angrende hjem med gave og oppførte seg som en engel resten av dagen!

Skrevet

Takk!

He he, jo det er jo lov og håpe på at han har noe på lur.

Tror han hadde lurt litt om tlf ringer og

-Hei, Gyda fra Dol dette.....

Hehe! Han hadde nok kanskje ikke turt å høre på mine gode råd da, nei.

Gjest Shira12
Skrevet

Eks'en min glemte det alltid om morningen, men så kom han angrende hjem med gave og oppførte seg som en engel resten av dagen!

Er slik det er her også.

Men jeg tenker som slik, at han trodde jeg sov, og ville ikke vekke meg. Jeg kan være en "smule" morgengretten skjønner du...

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe! Han hadde nok kanskje ikke turt å høre på mine gode råd da, nei.

Tror han hadde blitt ganske så stum...

Skrevet

Er slik det er her også.

Men jeg tenker som slik, at han trodde jeg sov, og ville ikke vekke meg. Jeg kan være en "smule" morgengretten skjønner du...

ja da gjorde han nok lurt i å bare luske avgårde....han tar det vel igjen når han kommer hjem da?

Gjest Shira12
Skrevet

ja da gjorde han nok lurt i å bare luske avgårde....han tar det vel igjen når han kommer hjem da?

Gjør han nok :-)

Er fornøyd om jeg får ett lite kyss jeg. Og blomster er jo alltid gøy og få.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...