Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Gratulerer med dagen, Shira! :-D :-D :-D TAKK! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Grattis! Hipp, hipp, skål & gode ønsker! håper fyren din får rodd seg inn igjen med en skikkelig bra pakke senere! :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Grattis! Hipp, hipp, skål & gode ønsker! håper fyren din får rodd seg inn igjen med en skikkelig bra pakke senere! :-) Takk. Snakket akkurat med han, men han hadde knapt nok tid til og komme hjem idag, og pakke...Det fikk vente sa han :-/ Litt lei meg nå, men sånn er livet, vi får kose oss en annen kveld istedenfor. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Takk. Snakket akkurat med han, men han hadde knapt nok tid til og komme hjem idag, og pakke...Det fikk vente sa han :-/ Litt lei meg nå, men sånn er livet, vi får kose oss en annen kveld istedenfor. Uffda..Men da får han jammen slå på stortrommen med sjarm og morsomme ting siden..! Det er nesten litt utilgivelig å bli avspist uten gratulasjon og pakke på dagen sin altså..:-o Du får ta deg en tur ut, og lure bursdagsøl ut av folk! :-) Eller noe annet gøy eller koselig! Men ikke vær trist på burdagen din da, det blir jo alt for sørgelig! Her har du i alle fall en kombinert trøste og bursdagsklem fra meg : *klem* :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Uffda..Men da får han jammen slå på stortrommen med sjarm og morsomme ting siden..! Det er nesten litt utilgivelig å bli avspist uten gratulasjon og pakke på dagen sin altså..:-o Du får ta deg en tur ut, og lure bursdagsøl ut av folk! :-) Eller noe annet gøy eller koselig! Men ikke vær trist på burdagen din da, det blir jo alt for sørgelig! Her har du i alle fall en kombinert trøste og bursdagsklem fra meg : *klem* :-) *tar i mot trøsteklem* Jeg går ikke rundt og er trist, det gidder jeg ikke, men han kunne ha sagt det på en litt finere måte at han ble veldig sen, iallefall når jeg lurte på om vi ikke skulle ha en god kvelds i kveld. Menmen, han var kanskje stresset. Ut og ølle hørtes utrolig godt ut, men guttungen er syk (han er 4 år) så jeg må nok være hjemme. Meeen, jeg har kjøleskapet fullt av øl, så kanskje jeg skal ringe en venninne. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 *tar i mot trøsteklem* Jeg går ikke rundt og er trist, det gidder jeg ikke, men han kunne ha sagt det på en litt finere måte at han ble veldig sen, iallefall når jeg lurte på om vi ikke skulle ha en god kvelds i kveld. Menmen, han var kanskje stresset. Ut og ølle hørtes utrolig godt ut, men guttungen er syk (han er 4 år) så jeg må nok være hjemme. Meeen, jeg har kjøleskapet fullt av øl, så kanskje jeg skal ringe en venninne. Gjør det! Det blir sikkert gøy & hyggelig! :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Gjør det! Det blir sikkert gøy & hyggelig! :-) Alltid gøy med venninnebesøk, ekstra gøy med ett lite innslag av øl også :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.