keinstein Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hvor har den vært? Hva er det som er blått man kan få i seg? Det tok meg ti sekunder å tenke ut. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 blåbærlyngen Godt forslag, men den har ikke vært ute. Det var heldigvis ikke frostvæske som var første tanken, for det hadde vært raskeste veien til veterinæren med fulle sirener. 0 Siter
Gemini Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Blekkpatron? Blåbærpai? Barnas malerskrin...? hehe - flere forslag, men kanskje ikke så gode... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Den har drukket av toalettet, der det er sånn blå wcsåpe? 0 Siter
keinstein Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Blekkpatron? Blåbærpai? Barnas malerskrin...? hehe - flere forslag, men kanskje ikke så gode... Nei :-) Tips: vannskåla dens var tom... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hva var det? Jeg aner ikke..... 0 Siter
keinstein Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Den har drukket av toalettet, der det er sånn blå wcsåpe? Bingo! Og grisen rundsleika den derre blå klumpen. Den er ikke så giftig, heldigvis. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Savner du en kulepenn? He-he. Bikkjefanten er en hund etter trøbbel. Og like dum som et brød, men veldig snill. 0 Siter
Gemini Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Bingo! Og grisen rundsleika den derre blå klumpen. Den er ikke så giftig, heldigvis. Hehe - synes jeg ser det... Glad vi pleier å holde baderomsdøra lukket... :-) Men om døren hadde vært åpen, så hadde jeg ikke vært forundret om den drakk av toalettet, til tross for at den IKKE vil drikke av vannskåla si dersom det er kommet litt hår (fra egen pels!) i vannet... Sær bikkje ja... :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Bingo! Og grisen rundsleika den derre blå klumpen. Den er ikke så giftig, heldigvis. Bra at den ikke var giftig. Disse bikkjene vet ikke alltid hva som er bra for dem og spise, og hva som ikke er fullt så heldig. Jeg tok den nok siden jeg har en hund selv. Men det er en dachs, så den når ikke opp i toalettskåla, heldigvis ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Bra at den ikke var giftig. Disse bikkjene vet ikke alltid hva som er bra for dem og spise, og hva som ikke er fullt så heldig. Jeg tok den nok siden jeg har en hund selv. Men det er en dachs, så den når ikke opp i toalettskåla, heldigvis ;-) Jeg har jo hund selv, og den er absolutt stor nok, men ikke har vi blå wc-rens, og ikke har vi do-døra åpen, så tanken slo meg ikke engang... 0 Siter
keinstein Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Bra at den ikke var giftig. Disse bikkjene vet ikke alltid hva som er bra for dem og spise, og hva som ikke er fullt så heldig. Jeg tok den nok siden jeg har en hund selv. Men det er en dachs, så den når ikke opp i toalettskåla, heldigvis ;-) Bare hold kontroll på frostvæska til bilen, hvis det lekker ut, feks i garasjen, drikker både hunder og katter det, og mindre enn en spiseskje er nok til en langsom død. Det smaker søtt og godt. Skjønner ikke at de ikke tilsetter noe som smaker vondt, når det er så giftig? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har jo hund selv, og den er absolutt stor nok, men ikke har vi blå wc-rens, og ikke har vi do-døra åpen, så tanken slo meg ikke engang... Hunden vår bor omtrent på badet om høsten og vinteren, godt og varmt. I dag tidlig fant jeg henne begravd i nedi en dynge med klær i skittentøysdunken, hun hadde laget seg ett lite bol. Er en del som skvetter når de låner badet, og plutselig så lever det oppi skittentøysdunken. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Bare hold kontroll på frostvæska til bilen, hvis det lekker ut, feks i garasjen, drikker både hunder og katter det, og mindre enn en spiseskje er nok til en langsom død. Det smaker søtt og godt. Skjønner ikke at de ikke tilsetter noe som smaker vondt, når det er så giftig? Er klar over det, så her er alt sånt utenfor rekkevidde både for hunden, katten og guttungen. Er skumle saker! 0 Siter
keinstein Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har jo hund selv, og den er absolutt stor nok, men ikke har vi blå wc-rens, og ikke har vi do-døra åpen, så tanken slo meg ikke engang... Du kan sikkert tenke deg at matmor ble forskrekket? Ordet FROSTVÆSKE spratt opp som en strikkball på et sekund. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Hunden vår bor omtrent på badet om høsten og vinteren, godt og varmt. I dag tidlig fant jeg henne begravd i nedi en dynge med klær i skittentøysdunken, hun hadde laget seg ett lite bol. Er en del som skvetter når de låner badet, og plutselig så lever det oppi skittentøysdunken. Varmekablene er populære. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Du kan sikkert tenke deg at matmor ble forskrekket? Ordet FROSTVÆSKE spratt opp som en strikkball på et sekund. Huff ja, det må være det verste! De etser jo opp innvendig da. Skjønner at hun ble redd der ett øyeblikk jeg. Er jo glad i vesenet, selv om de finner på mye rart ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hunden vår bor omtrent på badet om høsten og vinteren, godt og varmt. I dag tidlig fant jeg henne begravd i nedi en dynge med klær i skittentøysdunken, hun hadde laget seg ett lite bol. Er en del som skvetter når de låner badet, og plutselig så lever det oppi skittentøysdunken. Vi har gulvvarme i alle rom i 1. etg., så badet er ikke noe spesielt i så tilfelle hos oss. Dessuten synes visst hunden at det blir FOR varmt, for han legger seg gjerne ved utgangsdøra eller terrassedøra, eller på andre steder enn der det er varmt, mykt og behagelig. Sin egen seng hører det til unntakene at han bruker, og selv den gamle slitte toseter'n på datarommet (som er hundens!), bruker han bare i korte økter av gangen, og så å si bare hvis en av oss sitter på det rommet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.