Gå til innhold

Gåte: bikkja er blå rundt kjeften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har den vært?

Hva er det som er blått man kan få i seg?

Det tok meg ti sekunder å tenke ut.

Skrevet

blåbærlyngen

Godt forslag, men den har ikke vært ute. Det var heldigvis ikke frostvæske som var første tanken, for det hadde vært raskeste veien til veterinæren med fulle sirener.

Skrevet

Blekkpatron?

Blåbærpai?

Barnas malerskrin...?

hehe - flere forslag, men kanskje ikke så gode...

Gjest Shira12
Skrevet

Den har drukket av toalettet, der det er sånn blå wcsåpe?

Skrevet

Blekkpatron?

Blåbærpai?

Barnas malerskrin...?

hehe - flere forslag, men kanskje ikke så gode...

Nei :-)

Tips: vannskåla dens var tom...

Skrevet

Den har drukket av toalettet, der det er sånn blå wcsåpe?

Bingo! Og grisen rundsleika den derre blå klumpen. Den er ikke så giftig, heldigvis.

Skrevet

Savner du en kulepenn?

He-he.

Bikkjefanten er en hund etter trøbbel. Og like dum som et brød, men veldig snill.

Skrevet

Bingo! Og grisen rundsleika den derre blå klumpen. Den er ikke så giftig, heldigvis.

Hehe - synes jeg ser det...

Glad vi pleier å holde baderomsdøra lukket... :-)

Men om døren hadde vært åpen, så hadde jeg ikke vært forundret om den drakk av toalettet, til tross for at den IKKE vil drikke av vannskåla si dersom det er kommet litt hår (fra egen pels!) i vannet...

Sær bikkje ja... :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Bra at den ikke var giftig. Disse bikkjene vet ikke alltid hva som er bra for dem og spise, og hva som ikke er fullt så heldig.

Jeg tok den nok siden jeg har en hund selv. Men det er en dachs, så den når ikke opp i toalettskåla, heldigvis ;-)

Skrevet

Bra at den ikke var giftig. Disse bikkjene vet ikke alltid hva som er bra for dem og spise, og hva som ikke er fullt så heldig.

Jeg tok den nok siden jeg har en hund selv. Men det er en dachs, så den når ikke opp i toalettskåla, heldigvis ;-)

Jeg har jo hund selv, og den er absolutt stor nok, men ikke har vi blå wc-rens, og ikke har vi do-døra åpen, så tanken slo meg ikke engang...

Skrevet

Bare hold kontroll på frostvæska til bilen, hvis det lekker ut, feks i garasjen, drikker både hunder og katter det, og mindre enn en spiseskje er nok til en langsom død. Det smaker søtt og godt. Skjønner ikke at de ikke tilsetter noe som smaker vondt, når det er så giftig?

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har jo hund selv, og den er absolutt stor nok, men ikke har vi blå wc-rens, og ikke har vi do-døra åpen, så tanken slo meg ikke engang...

Hunden vår bor omtrent på badet om høsten og vinteren, godt og varmt.

I dag tidlig fant jeg henne begravd i nedi en dynge med klær i skittentøysdunken, hun hadde laget seg ett lite bol.

Er en del som skvetter når de låner badet, og plutselig så lever det oppi skittentøysdunken.

Gjest Shira12
Skrevet

Bare hold kontroll på frostvæska til bilen, hvis det lekker ut, feks i garasjen, drikker både hunder og katter det, og mindre enn en spiseskje er nok til en langsom død. Det smaker søtt og godt. Skjønner ikke at de ikke tilsetter noe som smaker vondt, når det er så giftig?

Er klar over det, så her er alt sånt utenfor rekkevidde både for hunden, katten og guttungen.

Er skumle saker!

Skrevet

Du kan sikkert tenke deg at matmor ble forskrekket?

Ordet FROSTVÆSKE spratt opp som en strikkball på et sekund.

Skrevet

I dag tidlig fant jeg henne begravd i nedi en dynge med klær i skittentøysdunken, hun hadde laget seg ett lite bol.

Er en del som skvetter når de låner badet, og plutselig så lever det oppi skittentøysdunken.

Varmekablene er populære.

Gjest Shira12
Skrevet

Du kan sikkert tenke deg at matmor ble forskrekket?

Ordet FROSTVÆSKE spratt opp som en strikkball på et sekund.

Huff ja, det må være det verste! De etser jo opp innvendig da.

Skjønner at hun ble redd der ett øyeblikk jeg. Er jo glad i vesenet, selv om de finner på mye rart ;-)

Skrevet

Vi har gulvvarme i alle rom i 1. etg., så badet er ikke noe spesielt i så tilfelle hos oss. Dessuten synes visst hunden at det blir FOR varmt, for han legger seg gjerne ved utgangsdøra eller terrassedøra, eller på andre steder enn der det er varmt, mykt og behagelig. Sin egen seng hører det til unntakene at han bruker, og selv den gamle slitte toseter'n på datarommet (som er hundens!), bruker han bare i korte økter av gangen, og så å si bare hvis en av oss sitter på det rommet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...