Gå til innhold

Gåte: bikkja er blå rundt kjeften

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Vi har gulvvarme i alle rom i 1. etg., så badet er ikke noe spesielt i så tilfelle hos oss. Dessuten synes visst hunden at det blir FOR varmt, for han legger seg gjerne ved utgangsdøra eller terrassedøra, eller på andre steder enn der det er varmt, mykt og behagelig. Sin egen seng hører det til unntakene at han bruker, og selv den gamle slitte toseter'n på datarommet (som er hundens!), bruker han bare i korte økter av gangen, og så å si bare hvis en av oss sitter på det rommet.

Senga her blir også sjelden brukt, bare når det er besøk her og hun ikke får opp i sofaen, da ligger hun småfornærmet med hodet hengendes ut av senga si.

Skrevet

Senga her blir også sjelden brukt, bare når det er besøk her og hun ikke får opp i sofaen, da ligger hun småfornærmet med hodet hengendes ut av senga si.

Hehe - såpass ja.

Vår hund får ikke være i sofaene i hhv. stua eller loftstua, kun i den slitte gamle på datarommet, så det er heldigvis ikke noe problem.

Dersom hunden bruker senga si, så lurer vi straks på om det er noe galt, for som regel er han da enten syk, eller (som oftest) har gjort noe galt, gjerne stjålet noe. Men alt dette hører til sjeldenhetene. Forresten tok vi med senga hans når han skulle være på kennel i sommer, og da ble den brukt. Det eneste kjente & vante var jo da senga (samt maten).

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe - såpass ja.

Vår hund får ikke være i sofaene i hhv. stua eller loftstua, kun i den slitte gamle på datarommet, så det er heldigvis ikke noe problem.

Dersom hunden bruker senga si, så lurer vi straks på om det er noe galt, for som regel er han da enten syk, eller (som oftest) har gjort noe galt, gjerne stjålet noe. Men alt dette hører til sjeldenhetene. Forresten tok vi med senga hans når han skulle være på kennel i sommer, og da ble den brukt. Det eneste kjente & vante var jo da senga (samt maten).

Hunden vår er så liten, at den får være i sofaen, er en korthåret, så ikke røyter den heller.

Hun brukte senga si da hun var på ferie hos noen venner i sommer, er nok den vante lukten og tryggheten.

Skrevet

Huff ja, det må være det verste! De etser jo opp innvendig da.

Skjønner at hun ble redd der ett øyeblikk jeg. Er jo glad i vesenet, selv om de finner på mye rart ;-)

Fra Toxipet, katt:

Frostvæske

Gruppe: Bilrekvisita

Frostvæske danner krystaller i lungene som raskt forer til nyresvikt. Katter ser ut til å like smaken av frostvæske, så det er viktig å oppbevare denne trygt. En dose på 1.5ml/kg er dødlig for katten i løpet av 12-36 timer.

Giftstoff: etylenglykol

Symptom/skade: Oppkast, diare, nyresvikt, dyret virker beruset

Gjest Calóni
Skrevet

Hunden vår bor omtrent på badet om høsten og vinteren, godt og varmt.

I dag tidlig fant jeg henne begravd i nedi en dynge med klær i skittentøysdunken, hun hadde laget seg ett lite bol.

Er en del som skvetter når de låner badet, og plutselig så lever det oppi skittentøysdunken.

Det hender jeg har mistanke om at noe lever i skittentøysdunken min også, men siden jeg ikke har husdyr, så tar jeg det heller som et tegn på at det er på tide å sette på en vaskemaskin.

Gjest Shira12
Skrevet

Det hender jeg har mistanke om at noe lever i skittentøysdunken min også, men siden jeg ikke har husdyr, så tar jeg det heller som et tegn på at det er på tide å sette på en vaskemaskin.

Da kan det kanskje være lurt ja :-)

Skrevet

Den har vært i sogen og spist blåbær. turkis, har den spist urin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...