Gå til innhold

FU: Hvilken side av dobbelsenga ligger du på?

Anbefalte innlegg

Gjest 888gois
Skrevet

Mener at jeg leste en undersøkelse en gang at par hadde fast plass i senga, og at mannen ofte lå på en bestemt side. I går bytta jeg side, og det ble helt feil liksom... Jeg lå på gutte.sida... :-D

Jeg er foresten kvinne og liker best venstre side...(sett nede fra senga)

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

8

• keinstein

6

• Lillemus

5

• IngenLurerDenneGutten

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Altså når jeg legger meg på ryggen i sengen så ligger jeg på høyre side.

Skrevet

Jeg mener å ha lest at plasseringen i sengen kan være ganske viktig for enkelte. Noen får nedsatt søvnkvalitet hvis de ligger på feil side. Men jeg tror det gjelder hvilken side man ligger på å forhold til den andre som ligger der. Det sies f.eks også at man kan hjelpe på søvnproblemer ved å f.eks bytte på hvilken vei man ligger i sengen.

"........................................."

Skrevet

Jeg ligger også på venstre side, på dørsida, mens han ligger på vindussida.

Tror vi har ligget slik i alle soverommene vi har hatt!

Det var i grunnen praktisk slik da vi hadde babyer, hadde vogga rett ved siden av så det bare var å løfte ungen opp for eventuell nattpupp.

Mine foreldre som hadde rommet før en gang i verden, lå motsatt...

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg ligger på høyre side.

Og jeg kan IKKE bytte plass med sambo, da ligger jeg bare og vrir meg. Er nok inngrodd i vanene mine ;-)

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg har tenkt etter: jeg har alltid ligget på den siden av han (hvem han nå var opp gjennom årene) som gjorde at jeg fikk ansiktet fritt, dvs så ut av senga når jeg lå på min høyre side.

Har aldri klart å ligge innerst, om det var vegg på den ene siden, eller å sovne på venstre side (av meg sjøl).

Jeg ligger altså på min manns høyre side, med åpen vei ut til (friheten?) soverommet til høyre for meg sjøl.

(Jeg er litt klaustrofobisk og frihetssøkende ...)

Skrevet

Høyre side, sett fra liggeposisjon. Venstre side hvis man står i fotenden og titter mot putene! ;-)

Gjest til deg
Skrevet

damer foretrekker sikkert å ligge på venstre side (når du står ved enden og kikker mot hodegavlen) fordi de da kan ligge i mannens armkrok (høyrehendt mann) og vice versa.

jeg ligger ofte på høyre side ;), men det varierer igrunn i perioder

Gjest løsningen
Skrevet

Altså når jeg legger meg på ryggen i sengen så ligger jeg på høyre side.

Jeg ligger innerst, og mannen min ligger ytterst. Føler meg mere "trygg" da.

Skrevet

Jeg har selvsagt fast plass, men for min del har det med plasseringen av sengen å gjøre. Jeg liker best å ligge lengst fra døren/inngangen til rommet. Så nå ligger jeg på venstre side av sengen - med eksen lå jeg på høyre side.

Skrevet

Ingen fast plass, oftest ligger jeg på tvers eller diagonalt.

Skrevet

Jeg ligger på det som blir høyre side, sett fra fotenden. Da har jeg samboer til min høyre. Jeg foretrekker å ha ham til høyre for meg også når vi går, står eller sitter ved siden av hverandre. Mon tro hvorfor?

mil1365380270
Skrevet

Jeg ligger på det som blir høyre side, sett fra fotenden. Da har jeg samboer til min høyre. Jeg foretrekker å ha ham til høyre for meg også når vi går, står eller sitter ved siden av hverandre. Mon tro hvorfor?

Kanskje fordi du er høyrehendt? Eller så er det fordi du forholder deg til ham som en ørighetsperson ;-)

Skrevet

Jeg ligger på venstre, mannen på høyre, og ungene overalt...

Skrevet

Kanskje fordi du er høyrehendt? Eller så er det fordi du forholder deg til ham som en ørighetsperson ;-)

Kanskje jeg ser på ham som min høyre hånd, eller slaven min, om du vil?

:D

Skrevet

Sett nede fra senge er høyre-siden min. (Men det vil jo si at jeg ligger på venstre side når vi ligger ved siden av hverandre.)

mil1365380270
Skrevet

Kanskje jeg ser på ham som min høyre hånd, eller slaven min, om du vil?

:D

He-he! Ja, det er jo naturlig at de med størst hender gjør mest. De spiser også mer, og opptar mer volum i huset. Riktig at de tar større del av byrden da ;-)

Skrevet

He-he! Ja, det er jo naturlig at de med størst hender gjør mest. De spiser også mer, og opptar mer volum i huset. Riktig at de tar større del av byrden da ;-)

Betyr det at jeg dermed har rett til mest tid henslengt på sofaen fordi jeg har den største rumpa? ;-)

Skrevet

Høres rimelig ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...