Babette Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 He-he! Ja, det er jo naturlig at de med størst hender gjør mest. De spiser også mer, og opptar mer volum i huset. Riktig at de tar større del av byrden da ;-) Dette vil glede deg: Jeg skal slutte å være så bråkjekk. Har gått opp 2 kg på en uke. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Betyr det at jeg dermed har rett til mest tid henslengt på sofaen fordi jeg har den største rumpa? ;-) Nei! Du tar opp mer plass, derfor bruker du opp mer av sofakvoten, noe som gjør at du kan være der mindre. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Dette vil glede deg: Jeg skal slutte å være så bråkjekk. Har gått opp 2 kg på en uke. Dette vil glede deg: Jeg har gått ned 2 kg, uten å gjøre en dritt. Så du kan bare slappe av, dette løser seg på enkleste måte ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Nei! Du tar opp mer plass, derfor bruker du opp mer av sofakvoten, noe som gjør at du kan være der mindre. Vi har nokså stor sofa, da, så jeg fortrenger ingen! ;-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Vi har nokså stor sofa, da, så jeg fortrenger ingen! ;-) Tror ikke du har så stor rompe heller, men prinsippet er det samme. 0 Siter
morsan Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Tror ikke du har så stor rompe heller, men prinsippet er det samme. Salige herr Luther sa jo at kvinnen hadde brede bak fordi hun skulle sitte og pase hus og hjem, samt føde barn og kokkelere... ;-) 0 Siter
Goliath Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Sett fra fotenden, så er høyresiden min - og det hadde ikke vært akseptabelt hvis kjæresten plutselig en dag hadde okkupert min side av senga - for å sove (en viktig presisering:-). 0 Siter
Babette Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Dette vil glede deg: Jeg har gått ned 2 kg, uten å gjøre en dritt. Så du kan bare slappe av, dette løser seg på enkleste måte ;-) Hehe, har du forstoppelse og likevel har du gått ned? Jeg tror alderen og bråkjekkheten innhenter meg. Nytter ikke å løpe mye når kroppen er vant til høy treningsdose. 0 Siter
Goliath Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 damer foretrekker sikkert å ligge på venstre side (når du står ved enden og kikker mot hodegavlen) fordi de da kan ligge i mannens armkrok (høyrehendt mann) og vice versa. jeg ligger ofte på høyre side , men det varierer igrunn i perioder "damer foretrekker sikkert å ligge på venstre side (når du står ved enden og kikker mot hodegavlen) fordi de da kan ligge i mannens armkrok (høyrehendt mann) og vice versa." Som høyrehendt mann så ser jeg ikke helt hvordan jeg skal kunne få til det hvis jeg ligger på høyre side - som du skriver? Da befinner jo min høyre armkrok seg helt ute på høyresiden av senga når jeg ligger på ryggen, og kjæresten befinner seg på venstre siden.....? 0 Siter
Goliath Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Salige herr Luther sa jo at kvinnen hadde brede bak fordi hun skulle sitte og pase hus og hjem, samt føde barn og kokkelere... ;-) Trodde det var for at hun skulle ligge stødigere på ryggen i senga jeg...? :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Vi har bodd mange ulike steder sammen og jeg har alltid ligget til venstre for han (sett fra fotenden). Tror ikke jeg hadde klart å bytte :-) Han er forøvrig venstrehendt og jeg høyrehendt - om det skulle ha noe å si? 0 Siter
Goliath Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 "damer foretrekker sikkert å ligge på venstre side (når du står ved enden og kikker mot hodegavlen) fordi de da kan ligge i mannens armkrok (høyrehendt mann) og vice versa." Som høyrehendt mann så ser jeg ikke helt hvordan jeg skal kunne få til det hvis jeg ligger på høyre side - som du skriver? Da befinner jo min høyre armkrok seg helt ute på høyresiden av senga når jeg ligger på ryggen, og kjæresten befinner seg på venstre siden.....? Beklager - du har jo helt rett, og jeg fatter ikke hvordan jeg greide å lese det så 180 grader galt! :-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hehe, har du forstoppelse og likevel har du gått ned? Jeg tror alderen og bråkjekkheten innhenter meg. Nytter ikke å løpe mye når kroppen er vant til høy treningsdose. Ah! "ikke en dritt", det tok litt tid før jeg skjønte den ;-) Neida, 73 er da ingen alder ;-) Min tiltro til din metode er nok større enn til min. Og 2 kg er itno. Dessuten vet jeg at du bare koketterer, om kort sprinter du radmager rundt i skogen så søla skvetter ;-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Salige herr Luther sa jo at kvinnen hadde brede bak fordi hun skulle sitte og pase hus og hjem, samt føde barn og kokkelere... ;-) Han vasket nok ikke mange gulv og laget mye mat, siden han tror det blir lettere med diger bakdel. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg ligger på høyre, og ingen på den andre siden :-( Det ser ikke ut som noen vil det heller (mumle-mumle) 0 Siter
Aryane Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg ligger i midten, men når kjæresten er på besøk ligger jeg på høyre side, hvis jeg ikke ligger oppe eller under ham eller noe ...... 0 Siter
keinstein Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 "damer foretrekker sikkert å ligge på venstre side (når du står ved enden og kikker mot hodegavlen) fordi de da kan ligge i mannens armkrok (høyrehendt mann) og vice versa." Som høyrehendt mann så ser jeg ikke helt hvordan jeg skal kunne få til det hvis jeg ligger på høyre side - som du skriver? Da befinner jo min høyre armkrok seg helt ute på høyresiden av senga når jeg ligger på ryggen, og kjæresten befinner seg på venstre siden.....? Høres komplisert ut. Har du hørt om å analysere ting i hjæl? ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg ligger i midten, men når kjæresten er på besøk ligger jeg på høyre side, hvis jeg ikke ligger oppe eller under ham eller noe ...... Dette må vi høre mer om. 0 Siter
Aryane Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Dette må vi høre mer om. hva vil du høre mer om? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg pleide fast å ligge ytterst men nå ligger jeg midt i og breier meg og trives! :-) (men det går ikke an å ligge innerst altså..prøvd noen ganger..og nope!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.