Gå til innhold

FU: Hvilken side av dobbelsenga ligger du på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He-he! Ja, det er jo naturlig at de med størst hender gjør mest. De spiser også mer, og opptar mer volum i huset. Riktig at de tar større del av byrden da ;-)

Dette vil glede deg: Jeg skal slutte å være så bråkjekk. Har gått opp 2 kg på en uke.

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

8

• keinstein

6

• Lillemus

5

• IngenLurerDenneGutten

5

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

Betyr det at jeg dermed har rett til mest tid henslengt på sofaen fordi jeg har den største rumpa? ;-)

Nei! Du tar opp mer plass, derfor bruker du opp mer av sofakvoten, noe som gjør at du kan være der mindre.

mil1365380270
Skrevet

Dette vil glede deg: Jeg skal slutte å være så bråkjekk. Har gått opp 2 kg på en uke.

Dette vil glede deg: Jeg har gått ned 2 kg, uten å gjøre en dritt. Så du kan bare slappe av, dette løser seg på enkleste måte ;-)

Skrevet

Nei! Du tar opp mer plass, derfor bruker du opp mer av sofakvoten, noe som gjør at du kan være der mindre.

Vi har nokså stor sofa, da, så jeg fortrenger ingen! ;-)

mil1365380270
Skrevet

Vi har nokså stor sofa, da, så jeg fortrenger ingen! ;-)

Tror ikke du har så stor rompe heller, men prinsippet er det samme.

Skrevet

Tror ikke du har så stor rompe heller, men prinsippet er det samme.

Salige herr Luther sa jo at kvinnen hadde brede bak fordi hun skulle sitte og pase hus og hjem, samt føde barn og kokkelere... ;-)

Skrevet

Sett fra fotenden, så er høyresiden min - og det hadde ikke vært akseptabelt hvis kjæresten plutselig en dag hadde okkupert min side av senga - for å sove (en viktig presisering:-).

Skrevet

Dette vil glede deg: Jeg har gått ned 2 kg, uten å gjøre en dritt. Så du kan bare slappe av, dette løser seg på enkleste måte ;-)

Hehe, har du forstoppelse og likevel har du gått ned?

Jeg tror alderen og bråkjekkheten innhenter meg. Nytter ikke å løpe mye når kroppen er vant til høy treningsdose.

Skrevet

damer foretrekker sikkert å ligge på venstre side (når du står ved enden og kikker mot hodegavlen) fordi de da kan ligge i mannens armkrok (høyrehendt mann) og vice versa.

jeg ligger ofte på høyre side ;), men det varierer igrunn i perioder

"damer foretrekker sikkert å ligge på venstre side (når du står ved enden og kikker mot hodegavlen) fordi de da kan ligge i mannens armkrok (høyrehendt mann) og vice versa."

Som høyrehendt mann så ser jeg ikke helt hvordan jeg skal kunne få til det hvis jeg ligger på høyre side - som du skriver?

Da befinner jo min høyre armkrok seg helt ute på høyresiden av senga når jeg ligger på ryggen, og kjæresten befinner seg på venstre siden.....?

Skrevet

Salige herr Luther sa jo at kvinnen hadde brede bak fordi hun skulle sitte og pase hus og hjem, samt føde barn og kokkelere... ;-)

Trodde det var for at hun skulle ligge stødigere på ryggen i senga jeg...?

:-)

Skrevet

Vi har bodd mange ulike steder sammen og jeg har alltid ligget til venstre for han (sett fra fotenden). Tror ikke jeg hadde klart å bytte :-)

Han er forøvrig venstrehendt og jeg høyrehendt - om det skulle ha noe å si?

Skrevet

"damer foretrekker sikkert å ligge på venstre side (når du står ved enden og kikker mot hodegavlen) fordi de da kan ligge i mannens armkrok (høyrehendt mann) og vice versa."

Som høyrehendt mann så ser jeg ikke helt hvordan jeg skal kunne få til det hvis jeg ligger på høyre side - som du skriver?

Da befinner jo min høyre armkrok seg helt ute på høyresiden av senga når jeg ligger på ryggen, og kjæresten befinner seg på venstre siden.....?

Beklager - du har jo helt rett, og jeg fatter ikke hvordan jeg greide å lese det så 180 grader galt!

:-)

mil1365380270
Skrevet

Hehe, har du forstoppelse og likevel har du gått ned?

Jeg tror alderen og bråkjekkheten innhenter meg. Nytter ikke å løpe mye når kroppen er vant til høy treningsdose.

Ah! "ikke en dritt", det tok litt tid før jeg skjønte den ;-)

Neida, 73 er da ingen alder ;-)

Min tiltro til din metode er nok større enn til min. Og 2 kg er itno. Dessuten vet jeg at du bare koketterer, om kort sprinter du radmager rundt i skogen så søla skvetter ;-)

mil1365380270
Skrevet

Han vasket nok ikke mange gulv og laget mye mat, siden han tror det blir lettere med diger bakdel.

Skrevet

Jeg ligger på høyre, og ingen på den andre siden :-(

Det ser ikke ut som noen vil det heller (mumle-mumle)

Skrevet

Jeg ligger i midten, men når kjæresten er på besøk ligger jeg på høyre side, hvis jeg ikke ligger oppe eller under ham eller noe ......

Skrevet

Høres komplisert ut.

Har du hørt om å analysere ting i hjæl?

;-)

Skrevet

Jeg ligger i midten, men når kjæresten er på besøk ligger jeg på høyre side, hvis jeg ikke ligger oppe eller under ham eller noe ......

Dette må vi høre mer om.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg pleide fast å ligge ytterst men nå ligger jeg midt i og breier meg og trives! :-)

(men det går ikke an å ligge innerst altså..prøvd noen ganger..og nope!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...